اخبار روز

اظهارات آیلان ماسک درباره شبکه اجتماعی x غوغا کرد! /آیا شبکه اجتماعی x شکست میخورد؟

گفتگوی ایلان ماسک درباره ی شکست پروژهٔ  «ایکس» است.

به گزارش پی ام آپ، زمانی که ایلان ماسک توییتر را خرید و تغییرات مورد نظر را در این شرکت اعمال کرد، بسیاری پیش بینی کردند که او در نهایت موفق نخواهد شد. حالا خود ماسک توییت کرد که X ممکن است شکست بخورد، اما آنها سعی خواهند کرد یک شبکه اجتماعی عالی بسازند.

ایلان ماسک در توییت جدیدی در صفحه خود نوشت: “حقیقت تلخ این است که در حال حاضر شبکه اجتماعی بزرگی وجود ندارد. همانطور که بسیاری پیش بینی کرده اند، ممکن است شکست بخوریم، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا حداقل یک شبکه اجتماعی عالی بسازیم.”

این میلیاردر بحث‌برانگیز از زمان پیوستن به توییتر، سخت تلاش کرده است تا ربات‌ها را از این پلتفرم حذف کند و آن را به یک برنامه فوق‌العاده شبیه وی چت تبدیل کند. اما مت بایندر از Mashable می گوید که حدود 42 درصد از فالوورهای او در X هنوز فالوور نیستند. به عبارت دیگر، این حساب ها احتمالا ربات هستند.

اظهارات ماسک در شرایطی است که او اخیرا به دلیل اعلام تصمیم خود برای حذف قابلیت مسدودسازی این شبکه اجتماعی مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. البته حتی خود Community X نیز این یادداشت را در پست پوسته اضافه کرده است که طبق قوانین گوگل پلی و اپ استور حذف قابلیت مسدودسازی غیرممکن به نظر می رسد.

وال استریت ژورنال در ماه مه نوشت که یکی از سرمایه گذاران توییتر به نام Fidelity، گفت که ارزش کل شرکت به 15 میلیارد دلار رسیده است. این بدان معناست که توییتر از زمان ورود ماسک، حدود دو سوم از ارزش 44 میلیارد دلاری خود را از دست داده است.

لازم به ذکر است که ایلان ماسک در اوایل آگوست در توییتی اعلام کرد که تعداد کاربران ماهانه پلتفرم X در سال جاری رکورد جدیدی را ثبت کرده است. او از طریق یک نمودار نشان داد که تعداد کاربران آن اکنون از 540 میلیون نفر فراتر رفته است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا