اخبار روز سینما

شام عاشقانه خانم بازیگر با نامزدش؛ خیانتی در کار نیست!

سیدنی سوئینی و نیویورک شایعات خیانت این خانم بازیگر هالیوودی و جدایی خود را رد کرده اند.

پی ام آپلود– سیدنی سوئنی و نامزدش جاناتان داوینو در روز جمعه در حال لذت بردن از یک قرار عاشقانه در کنار یکدیگر دیده شده و شایعات جدایی خود را تکذیب کرده اند.

به گزارش گروه ترجمه پی ام آپلود، با این گزارش که خانم بازیگر در چند روز گذشته بد ون حلقه نامزدی خود دیده شده است اما سیدنی سوئینی جاناتان داوینو با قرار عاشقانه خود ثابت کرده است که عاشق تر از همیشه هستند.

سیدنی سوئینی که در حال حاضر در روند تبلیغ فیلم کمدی-عاشقانه جدید خود بارها بدون حلقه نامزدی الماس خود به ارزش تخمینی 150 هزار دلار دیده شده است.

شایعات جدایی این زوج زمانی آغاز شد که طرفداران رابطه بسیار صمیمی سیدنی سوئینی و گلن پاول، بازیگر همکارش در این فیلم جدید شدند.

گلن پاول 34 ساله به تازگی از شریک احساسی خود جدا شده است.

طرفداران پس از اینکه سیدنی سوئینی حلقه نامزدی با ارزش خود از دستش درآورد شا یعاتی مبنی بر خیانت این خانم بازیگر با گلن پاول را اینترنتی پخش کردند.

سیدنی سوئینی و نامزدش در قراری عاشقانه

خاستگاری آقای تاجر از خانم بازیگر پس از 5 سال!

این زوج نامزد که خوشحال تر از همیشه در حال قدم زدن در شهر نیویورک دیده شده‌اند، صحبتی درباره شایعات اخیر نکردند. جاناتان داوینو، یک رستوران‌دار و تاجر ساکن شیکاگو است.

این تاجر در ماه مارس سال آقای آقای سیدنی سوئینی خاستگاری کرد. این زوج پیش از نامزدی رابطه احساسی به مدت 5 سال است.

فیلم جدید این خانم بازیگر به نام “Anyone But You” در استرالیا فیلمبرداری شده است. به گزارش پی ام آپلود کارگردانی این فیلم کمدی-رمانتیک را ویل گلوک برعهده دارد. او کارگردانی فیلم‌های کمدی-رمانتیک مشهوری مانند “Easy A” و “Friends With Benefits” را بر عهده داشته است.

جزییات داستان فیلمی نگه داشته می شود، اما بازیگرانی چون برایان براون، میش ل هرد، هدلی رابینسون و دارن بارنت نیز در این فیلم نقش آفرینی خواهند کرد.

Cassie Howard Eupho ria شناخته می‌شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا