اخبار روز سینما

سیم کارت افسانه بایگان مسدود شد! / گفته های جنجالی وکیل افسانه بایگان!

سیم‌کارت افسانه بایگان با دستور مقامات قضایی قطع شد/ افسانه بایگان به پلیس امنیت عمومی احضار شد. المیرا نوری‌زینال، وکیل افسانه بایگان از اجرای حکم غیرقطعی موکل خود و قطع شدن سیم‌کارت افسانه بایگان خبر داد.

نوری زینال، وکیل افسانه بایگان: انتساب عنوان مجرمانه ترویج و تشویق به فساد و فحشا به خانم بایگان فاقد وجاهت قانونی است. وکیل افسانه بایگان گفت:
اساسا هیچ‌گونه استدلال حقوقی در دادنامه مبنی بر نسبت دادن عنوان مجرمانه ترویج و تشویق به فساد و فحشا یافت نمی‌شود و نه عنصر مادی این جرم محقق شده و نه عنصر معنوی آن. بنابراین انتساب چنین عنوان مجرمانه‌ای فاقد وجاهت قانونی است.
خوشحالیم که رئیس محترم قوه قضائیه به صدور این احکام که حقیقتا موجب وهن دستگاه قضا و توهینی است به قضات، در سخنرانی خویش واکنش نشان دادند. امیدواریم شاهد نقض این احکام در دادگاه تجدیدنظر و دیوان عالی کشور باشیم و نیز امیدواریم که قضات صادر‌کننده دادنامه‌ها در رویه خود تجدیدنظر کنند.
مهم‌ترین درخواست ما و اساسا همه وکلا و حقوقدانان نظارت قضایی توسط مسئولان عالی‌رتبه دستگاه قضا است تا ان‌شاءالله شاهد چنین رویه‌ها و صدور مجدد چنین احکام و قرار‌هایی نباشیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا