اخبار روز

سونی به پلی استیشن 5 “رنگ های اعماق زمین” را می دهد.

اگر از ظاهر سفید و سیاه پلی استیشن 5 خسته شده اید، می توانید پوسته های سفارشی این کنسول را خریداری کنید. شرکت های مختلف پوسته های سفارشی پلی استیشن 5 را ساخته اند و خود سونی این پوسته ها را با قیمت 55 دلار عرضه می کند.

امروز صبح سونی در یک بیانیه مطبوعاتی جدیدترین پوسته های PS5 را معرفی کرد که در مجموعه ای به نام Deep Earth Collection در دسترس خواهند بود. این پوست ها در رنگ های قرمز آتشفشانی، آبی کبالت و نقره ای استرلینگ موجود هستند.

هر سه رنگ متالیک هستند. به گفته سونی، رنگ این پوست‌ها از “رنگ زیبای درون سیاره” الهام گرفته شده است.

هیچ یک از پوسته های دیگر پلی استیشن 5 که توسط سونی به فروش می رسد دارای روکش فلزی نیستند. این باعث می شود پوسته های جدید خاص تر و البته گران تر شوند (59.99 دلار). سونی گفته است که دسته بازی ها معنای دوگانه همچنین آن را در رنگ های جدید با قیمت 74.99 دلار عرضه می کند.

پیش فروش پوسته های جدید Sony PlayStation 5 از 4 اکتبر (12th) مهر) آغاز می شود. مدل های قرمز و آبی در 3 نوامبر (12th آبان) عرضه می شوند و تاریخ عرضه مدل نقره ای 26 ژانویه (6 ژانویه) است. بهمن) درست شد.

کاربران زومیت می توانند برای اطلاع از قیمت کنسول بازی و قیمت دسته بازی وارد قسمت محصولات زومیت شده و پلی استیشن را خریداری کنند.

۲۲۷۲۲۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا