اخبار روز سینما

سوسانو همچنان بانوی جذاب و جوان کره ای است!/عکس

سوسانو نام شخصیتی از سریال جومونگ با بازی هان هه جین یکی از مشهورترین بازیگران کره ای است. سوسانو در سریال جومونگ که در اواسط دهه 80 در ایران پخش شد و باعث شد تا بازیگر این نقش در ایران بسیار معروف شود، طرفداران زیادی داشت. سوسانو زنی قدرتمند بود که آموزش نظامی را به خوبی می دانست.  سوسانو در نهایت به دست تسو کشته می‌شود.

هان هه جین بازیگر زیبا و محبوب کره ای که با بازی خانم سوسانو در سریال افسانه جومونگ در دل ایرانی ها ماندگار شد در پست جدید اینستاگرامش عکس های زیبایی از خود به اشتراک گذاشت.

سوسانو خانم زیبا و دوست داشتنی در این تصاویر یک کت و دامن لیمویی شیک و با وقار به تن کرده است.سایت چی بپوشم درباره استایل او نوشته: دامن کت او مدل کمربلند (High Waisted) می‌باشد که با کت کوتاه جذاب و دلربایی همراه شده‌است. هان هه جین معمولا استایل‌هایی شیک و متین تدارک می‌بینید و موهای او هم در بیشتر مواقع مانند این عکس‌ها باز هستند. رنگ این لباس با پوست روشن و درخشان هان هه جین همخوانی خوبی دارد و او را جوان‌تر نشان می‌دهد.

این بازیگر که همچنان در ایران محبوب است و او را مانند روز اول می‌ستایند، چهره و اندامش با گذشت 17 سال از زمان پخش سریال جومونگ در کره، همانطور جوان و جذاب مانده‌ است؛ اینطور نیست؟

سوسانو همچنان بانوی جذاب و جوان کره ای است!/عکس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا