اخبار روز سینما

سورپرایز تولد لیلا اوتادی/ اوج زیبایی برای بازیگر زن در 40 سالگی! + عکس

سورپرایز تولد لیلا اوتادی/ اوج زیبایی برای بازیگر زن در 40 سالگی! + عکسلیلا اوتادی عکسی از سورپرایز تولد ۴۰ سالگی خود در اینستاگرام منتشر کرد و از دوستش بابت هدیه تشکر کرد. متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر و شاعر است. وی فارغ التحصیل رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با تئاتر آغاز کرد و اکنون یک کتاب شعر منتشر شده است.

سورپرایز تولد لیلا اوتادی

سورپرایز تولد لیلا اوتادی/ اوج زیبایی برای بازیگر زن در 40 سالگی! + عکس

دستمزد نجومی لیلا اوتادی

باشگاه خبرنگاران صدا و سیما در سال 1388 با دریافت 75 میلیون تومان برای 25 روز بازی در فیلم پیتزای مختلط، او را گران ترین بازیگر زن ایران معرفی کرد. اما این بازیگر چند روز بعد تکذیب کرد و گفت; به نظر من این حرف ها شایعات اینترنتی است که فقط توسط دشمن شکل گرفته است!

خودروی لوکس لیلا اوتادی; من یک لندکروز مشکی دارم!

کلا من SUV دوست دارم، لندکروز سفید داشتم، دوستام میگفتن لیلا آمبولانس داری…بعد فهمیدم و به خودم گفتم خیلی به من نمیخوره، فروختم و یه ماشین کوچیکتر خریدم. اما رانندگی جالب نیست، من از آن لذت نبردم، مجبور شدم آن را بفروشم و دوباره یک لندکروز مشکی خریدم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا