اخبار روز

انتشار جزئیات بیشتر در مورد طرح کالابرگ های الکترونیکی / این افراد شامل 20 درصد افزایش یارانه خواهند شد!

به گزارش پی ام آپ، با آغاز فاز جدید طرح کالابرگ الکترونیکی، تمامی خانوارهای دهک اول تا سوم مشمول 20 درصد افزایش یارانه شدند. بر این اساس مبلغ 80 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد و به شرط اینکه هر یک از اعضای خانوار 320 هزار تومان از یارانه 400 هزار تومانی خود را صرف خرید کالا کنند، امکان استفاده از 80 هزار تومان ودیعه را دارند.

بر اساس این طرح، اعتبار کالابرگ برای تمامی یارانه بگیران یک ماه پیش واریز می شود، اما برای دهک های اول تا سوم که دهک های کم درآمد هستند، علاوه بر اعتبار موجود 400 هزار تومان، 20 درصد اعتبار به مبلغ 80000 تومان اضافه واریز می شود. البته برای دهک های درآمدی 4 تا 9 فقط اعتبار یارانه یک ماه قبل واریز می شود تا از لیست کالاهای پیش بینی شده در طرح خرید کنند.

در این طرح 11 قلم کالای اساسی از جمله برنج ایرانی، گوشت منجمد، حبوبات، بطری شیر کم چرب، پنیر، ماست پگاه، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی و شکر به خانوارها عرضه می شود. اداره کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه جدید خود جزئیات جدول اقلام غذایی طرح ملی کالابرگ الکترونیک شامل 11 قلم غذایی، حجم اقلام، قیمت هر غذا در اردیبهشت ماه 1401، قیمت همان کالا در اردیبهشت ماه 1402، ما به التفاوت کالاهای ذکر شده و جمع بندی کلی اقلام را برای اطلاع خانوار منتشر کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا