اخبار روز سینمافیلم و سریال

سوتی های عجیب و غریب سریال زخم کاری کار دست کارگردان داد!/گاف های عجیب این سریال سوژه خنده کاربران شد!

با بازگشت فصل دوم سریال “زخم کاری”، سوتی های این سریال نیز در فضای مجازی به موضوع طنز و خنده کاربران تبدیل شده اند.

به گزارش شمانیوز: پس از پخش قسمت سوم “سریال زخم کاری: بازگشت”، در یک گزارش از سریال زخم کاری ذکر شد که در مورد تهیه لوکیشن از داخل تابوت به صورت ناهنجاری عمل شده است. از آن زمان تاکنون چند روز می‌گذرد، اما هنوز مشکلات دیگری نیز وجود دارد.

ارسال موقعیت مکانی با گوشی ورتو!

یکی از نشانه های ثروتمند بودن شخصیت مالک در فصل اول این بود که او یک گوشی ورتو داشت. برندی که معمولاً بیش از 50 هزار دلار و حدود دو میلیارد پول ما قیمت دارد.

در دنیای میلیاردرها داشتن این تلفن همراه بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل محمدحسین مهدویان بر اهدای این گوشی به صاحبش تاکید کرد.

انتقادات به این تلفن همراه لوکس اما نه هوشمند از اینجا شروع می شود، صاحب آن چگونه اطلاعات موقعیت مکانی را با گوشی ورتو از داخل تابوت ارسال کرده است؟ برخی در مورد این موضوع نوشتند که مالک باید یک گوشی دیگر داشته باشد و برخی دیگر پاسخ دادند که اگر چنین مشکلی وجود داشت، باید قبلاً آن را می دیدیم.

اتصال مالک به فیلتر شکن

موضوع خنده دار مطرح شده در مورد تلفن همراه این است که چگونه مالک می تواند فیلتر شکنش را وصل کند تا بتواند موقعیت مکانی را ارسال کند، با فرض اینکه مالک به اینترنت متصل است. البته برخی در پاسخ به بلاتکلیفی این افراد گفتند که باید از طریق گوگل مپ ارسال می کردند و نیازی به فیلتر نبود.

نبش قبر مائده

موضوع دیگری که این روزها بر سر زبان ها افتاده بحث محل دفن مائده است. در فصل اول دیدیم که میثم شبانه به سرخاک مائده رفت و فانوس برای او گذاشت و در کنارش آتش روشن کرد. بعداً ناصر و منصوره با ماشین بالا می‌رفتند و می‌نشستند سر قبر.

در قسمت دوم «بازگشت» می بینیم که میثم به قبرستان خانوادگی خانواده ریزآبادی می رود و قبر مائده آنجاست. آیا برخی در زیر مطالب مربوط به آن قسمت نوشته اند که امکان تغییر محل قبر وجود دارد؟ و آیا آنها این شبهه را ایجاد کردند که نبش قبر در حال انجام است؟

سید بودن دستمالچی

شبهه دیگری پیرامون موضوعی که مالک دستمالچی را سید می نامید به وجود آمد. برخی در شبکه های اجتماعی نوشتند که این اشتباه جواد عزتی بوده وگرنه سید به فامیلی دستمالچی نمی پیوست.

البته این شبهه صحت ندارد زیرا با یک جستجوی ساده می توان دریافت که فامیلی دستمالچی سید افراد مختلفی هستند. در واقع خانواده آنها دو قسمت است و سید متعلق به قسمت اول است. قضیه این دستمالچی هم احتمالاً از همین نوع است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا