اخبار روز سینما

سنگ تعهد قاسم خانی برای شروین


پیمان قاسم خانی او نویسنده مشهور ایرانی است. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره. پیمان قاسم خانی او از همسر سابقش یک دختر دارد. برادر پیمان قاسم خانی مهراب نویسنده هم هست. پیمان قاسم خانی او علاوه بر نویسندگی، کارگردانی و بازیگری نیز داشته است. او برای دومین بار با یک روانپزشک ازدواج کرده است.

پیمان قاسم خانی در بخشی از گفتگوی خود با عباس یاری در برنامه فیلم کات گفت: «در زندگی حرفه ای ام هرگز دردی نداشته ام.» ما همیشه سعی کرده ایم حرف های خوب بزنیم و حرف های هوشمندانه را وارد کارمان کنیم و با شرایط روز ارتباط داشته باشیم. دوستانی که سانسور می‌کردند سعی می‌کردند مچ ما را بگیرند و روی بعضی جاها نگذارند و بعضی جاها گم شدند و ما خوشحال بودیم و فکر می‌کردیم چقدر باهوشیم!

اما این احساس آسیب ناشی از این بود که ناگهان دیدیم چقدر از جامعه فاصله داریم. اکنون دوران پرتاب به پایان رسیده است. آنچه من در اینجا گفتم یک مسئول خاص است پراید ترمزش کار نمیکنه و فکر کردم یه چیز خیلی زیرکانه گفتم و شروین شعار داد.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه چیز باید از طریق روتر انجام شود و هنرمند می تواند از این طریق با مردم ارتباط برقرار کند. هم ما و هم سانسورچی هایمان آدم های کوچکی بودیم که بر سر چیزهای کوچک با هم دعوا می کردیم. به نظر من کار ما هیچ تاثیری در جامعه ندارد. ما می توانیم کارهای کوچکتر انجام دهیم و مخاطب را سرگرم کنیم و فوراً آنها را بخندانیم و فراموش کنیم. اما هنر امروز «برای» است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا