اخبار روز سینما

سمیرا حسینی بالاخره پیداش شد! / عکس جدید حسینی در فضای مجای غوغا به پا کرد! + عکس

سمیرا حسینی بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان است و با بازی در سریال صاحبدل به شهرت رسید. انتشار عکسی جدید در اینستاگرام این بازیگر باعث شد که به سوژه رسانه‌ها تبدیل شود.

به نقل از شمانیوز، سمیرا حسینی عکسی از حیوان خانگی ملوس و زیبای خود منتشر کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.سمیرا حسینی در آبان 1363 در تهران به دنیا آمد و بازیگر است. او فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی (تئاتر) از دانشگاه آزاد است. سمیرا حسینی به غیر از بازیگری در زمینه فیلمنامه نویسی و کارگردانی نیز تجربه دارد.

سمیرا حسینی بالاخره پیداش شد! / عکس جدید حسینی در فضای مجای غوغا به پا کرد! + عکس

او تئاتر را از نوجوانی و از دبیرستان شروع کرد تا اینکه از سال دوم دانشگاه با تئاترهای دانشجویی به طور جدی روی صحنه رفت و با سریال 10 قسمتی ویژه ماه محرم وارد تلویزیون شد. اما در نهایت به صورت حرفه ای با سریال صاحبدل در سال 1385 در کنار بازیگرانی چون برزو ارجمند دیده شد. بازی در سریال کلانتر 3 در سال 1388، رنج پنهان در سال 1396 و سریال ترور خاموش در سال 1397 از دیگر کارهای موفق تلویزیونی او هستند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا