اخبار روز سینما

سلبریتی‌های ثروتمندی که فرزندانشان، زندگی کاملا عادی دارند!/ آنها از ثروت خانواده‌شان چیزی به ارث نبردند!

تصور کنید در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمده اید که همه چیز آماده و در اختیار شماست. شاید یک رویا به نظر برسد، اما داشتن چنین امتیازی در واقع می تواند به یک روز تاریک منجر شود. به همین دلیل است که برخی از سلبریتی ها مصمم هستند فرزندان خود را لوس نکنند.

اشتون کوچر و میلا کونیس

سلبریتی های ثروتمندی که بچه هایشان را لوس نمی کنند
اشتون کوچر و همسرش میلا کونیس در فقر بزرگ شدند. اما الان با وجود ثروت و امکانات بسیار مراقب هستند که 2 فرزندشان را لوس نکنند.

با توجه به اظهارات کونیس، او و همسرش از سنین پایین به فرزندانشان توضیح داده‌اند که در کنار ثروتی که والدینشان دارند، خودشان دارای ثروتی نیستند. او بیان کرده: “به فرزندانمان می‌گوییم که فقیر هستید و هیچ پولی ندارید. ما فقط حساب بانکی داریم.”

جولیا رابرتز و دنیل مددر

سلبریتی های ثروتمندی که بچه هایشان را لوس نمی کنند
جولیا رابرتز و همسرش دنیل مدر که 20 سال است ازدواج کرده اند 3 فرزند دارند. رابرتز در مورد دیدگاه خود از والدین گفت: “هیچ چیز بالاتر از مهربانی نیست.”

او همچنین گفت: به نظر من بعضی ها عشق بی قید و شرط را با رضایت اشتباه می گیرند. رابرتز اصرار دارد که در مورد فرزندانش اینطور نیست.

آنجلینا جولی

سلبریتی های ثروتمندی که بچه هایشان را لوس نمی کنند
آنجلینا جولی، مادر شش فرزند، به اهمیت آگاهی فرزندانش از اینکه زندگی بیش از تجملات است، اشاره می‌کند. در یک مصاحبه، او توضیح داده است که در تربیت فرزندانش، اولویت بالاتری به مهربانی اختصاص می‌دهد. او معتقد است که بسیار مهم است که فرزندان به فرهنگ متواضعی آشنا شوند و نعمت‌هایی که دارند را بشناسند و در کمک به دیگران نیز سهیم باشند.

جولی اغلب فرزندانش را در فعالیت های بشردوستانه خود با خود می برد و سعی می کند به آنها نشان دهد زندگی خارج از دنیای خودشان چگونه است.

دانیل کریگ

سلبریتی های ثروتمندی که بچه هایشان را لوس نمی کنند
فرزندان دنیل کریگ نمی توانند ثروت او را به ارث ببرند. کریگ 2 دختر دارد، یکی از همسر فعلی‌اش راشل وایس و دیگری از ازدواج قبلی‌اش. او معتقد است که باید با تلاش خود به موفقیت برسند. به گفته کریگ، بخشیدن ثروت خود به اهداف خیر او را شادتر می کند.

بیل گیتس

سلبریتی های ثروتمندی که بچه هایشان را لوس نمی کنند
بیل گیتس، یکی از ثروتمندترین افراد جهان، با این حال مصمم است که فرزندانش را به ثروت خود غرق نکند. به نظر او، فرزندانی که به دلیل ارثی که از پدرانشان به دست می‌آورند، کاری نکنند، احتمالاً در آینده به یک فرد مفید تبدیل نخواهند شد. به همین دلیل، او تصمیم گرفته که فرزندانش تنها بخش کوچکی از ثروت عظیم خود را به ارث ببرند.

سایمون کاول

سلبریتی های ثروتمندی که بچه هایشان را لوس نمی کنند
سایمون کاول که یک پسر 8 ساله دارد، گفت: “من به انتقال ثروت از نسلی به نسل دیگر اعتقادی ندارم. می خواهم ثروتم را در جایی ببخشم. یک موسسه خیریه احتمالاً مربوط به کودکان یا سگ ها است.”

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک

سلبریتی های ثروتمندی که بچه هایشان را لوس نمی کنند
سارا جسیکا پارکر و همسرش، متیو برودریک، سه فرزند دارند؛ یک پسر و دو دختر. پارکر خود در خانواده‌ای متوسط و کارآمد بزرگ شده است و اینکه حالا از ثروت زیادی برخوردار است، او را از خویشاوندان و دوستانش فرق می‌دهد. در یک مصاحبه، او به صراحت بیان کرده که پسرش فقط لباس‌های دست دوم بچه‌های بزرگتر خانواده را می‌پوشد. همچنین، او افزوده است: “فکر نمی‌کنم تا به حال برای پسرم لباس خریده باشم. تنها برایش کفش می‌خرم زیرا سایز پای هر فرد متفاوت است.”

التون جان

سلبریتی های ثروتمندی که بچه هایشان را لوس نمی کنند
التون جان 2 فرزند دارد. اگرچه او قبلاً به عنوان فردی ولخرج شناخته می شد، پدر شدن نگرش او را به زندگی کاملاً تغییر داد. به گفته جان، او قصد ندارد ثروت زیادی را برای فرزندانش بگذارد. او اعتراف می کند که فرزندانش زندگی عادی ندارند، با این حال گفت: باید یک زندگی عادی را تا حدی تجربه کرد و برای پول و کار و تلاش ارزش قائل شد.

گوردون رمزی

سلبریتی های ثروتمندی که بچه هایشان را لوس نمی کنند
گوردون رمزی، آشپز مشهور و پدر پنج فرزند، به لوس کردن فرزندانش اجازه نمی‌دهد. او به فرزندانش اجازه نمی‌دهد در رستوران‌های مجلل خود غذا بخورند. او معتقد است که فرزندانش باید برای پول خودشان کار کنند و به ارزش سخت کوشی برسند. رمزی همچنین اعلام کرده است که در سفرهای خانوادگی، فقط او و همسرش بلیط فرست کلاس می‌گیرند و فرزندانش باید از بلیط اقتصادی استفاده کنند. او گفته است: “فرزندانمان با ما قسمت فرست کلاس نمی‌آیند. آنقدر کار نکرده‌اند که بتوانند هزینه آن را بپردازند.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا