اخبار روز

سقف خرید اوراق مسکن توسط بانک مسکن و فرابورس افزایش یافت! /جزئیات

در تاریخ جدید، سقف خرید اوراق مسکن به طور قابل توجهی افزایش یافت. این تصمیم با هدف تسهیل فرآیند خرید مسکن برای افراد صورت گرفته است. افزایش در سقف خرید اوراق مسکن منجر به افزایش دسترسی به اعتبار و تسهیلات مالی برای خریداران مسکن شده و به عنوان یک اقدام مهم در راستای حمایت از بازار مسکن و رونق اقتصادی در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش پی ام آپ، بانک مسکن در نامه ای به مدیرعامل فرابورس اعلام کرد: با توجه به افزایش سقف کل تسهیلات خرید و ساخت مسکن انفرادی و تسهیلات تعمیرات منزل از محل گواهی اشتراک ارشد برای استفاده از تسهیلات مسکن. از دو هزار و هشتصد میلیون ریال به پنج میلیارد و 600 میلیون ریال، دستور تغییر سقف خرید اوراق مشارکت بانک مسکن از 560 سهم به حداکثر 1120 سهم در زمان ثبت درخواست خرید برای هر کد معاملاتی را صادر و اعلام کرد.

 

فرابورس بر اساس این نامه همچنین اعلام کرد: به موجب نامه شماره 65/3/1619 مورخ 18/04/1402 بانک مسکن به شرح پیوست گزارش می دهد. سقف خرید کوپن تسه بانک مسکن از 560 برگ به حداکثر 1120 برگ تغییر یافت.

 


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا