اخبار روز

سقف برداشت نقدی در ۵ استان نرزی ایران به مناسبت اربعین افزایش یافت!/ جزئیات خبر

جزئیات سقف برداشت روزانه از ۵ استان مرزی کشور را از اینجا بخوانید.

به گزارش پی ام آپ، مصطفی قمری وفا، مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، اعلام کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران در مراسم اربعین حسینی، بانک مرکزی از طریق بخشنامه‌ای به شبکه بانکی دستور داده است که در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و نقاط مرزی با عراق، اقدامات لازم برای بهبود خدمات نقدی در شعب و باجه‌های کشیک را به اجرا درآورند. از تاریخ ۱ شهریور تا ۲۵ شهریور، سقف برداشت نقدی روزانه از دستگاه‌های خودپرداز ثابت و سیار بانک، تنها در مسیر تردد زائران و پایانه‌های مرزی می‌تواند تا ۵ میلیون ریال باشد و این عملیات به صورت درون بانکی و شتابی انجام خواهد شد.

قمری وفا بر اساس بیانیه بانک مرکزی افزود: بانک ها موظفند بر اساس تعداد زائران در مراسم آتی نسبت به تهیه اسکناس و چک ایرانی و پول کافی برای دستگاه های مورد نظر در موعد مقرر اقدامات لازم را انجام دهند.

در پایان، مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی تأکید کرد که فعالیت باجه‌های سیار یا موقت جدید، به شرط اخذ تاییده‌های امنیتی و حفاظتی از مناطق فراجا خواهد بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا