اخبار روز

سفر 9 روزه به تایلند 70 میلیون تومان برای شما هزینه دارد!/ جدول


به گزارش پی ام آپ به نقل از اقتصاد آنلاین، جزیره پاتایا دارای فرهنگ غنی و همچنین جاذبه های تاریخی و طبیعی است. وقتی در تاریخ این شهر کاوش می کنید، به وضوح می توانید رگه هایی از بودیسم، کنفوسیوس و تائوئیسم را ببینید. با این حال، فرهنگ های سنتی پاتایا مانع رشد این شهر افسانه ای نشده است و پاتایا توانسته به خوبی با جامعه مدرن امروزی سازگار شود.

در اینجا مهمان نوازی مردم تایلند حرف اول را می زند. بر اساس این گفته ها حتما متوجه شده اید که چرا همه گردشگران تور پاتایا را سر تا پا نمی شناسند.

با چنگال غذا نخورید

این یکی از نقاط سفر به کشور Tynd است. اگرچه در کشور ما با قاشق غذا می خوریم، شما عادت دارید برخی غذاها را با چنگال بخورید، اما برای تایلندی ها این کار بی ادبی است و همیشه باید با قاشق غذا بخورید. برای انواع نودل از چاپستیک استفاده می کنند، اما در رستوران ها معمولاً به جز قاشق و چنگال وسیله دیگری نمی آورند.

در مورد پادشاه تایلند نظر ندهید.

نکته دیگر در سفر به تایلند این است که بدانید مردم این کشور به پادشاه فعلی و سابق خود احترام و عشق زیادی قائل هستند و بهتر است هرگز در مورد پادشاه صحبت نکنید و هرگونه بی احترامی به این افراد می تواند منجر به زندانی شده است. حتی اگر در مورد خانواده سلطنتی صحبت می کنید، بهتر است چند کلمه مثبت در مورد آنها بگویید و صبر کنید تا موضوع بحث تغییر کند.

در این مورد با کفش نروید.

یک نکته برای سفر به تایلند این است که به این نکته توجه کنید که آیا افراد دیگر هنگام بازدید از ساختمان های مذهبی کفش های خود را در آورده اند یا خیر. اگر کفش ندارند، درآورید.

آب لوله کشی ممکن است آلوده باشد، بنابراین همیشه از آب بطری استفاده کنید.

یکی از پرطرفدارترین سایت های فروش انواع سفرهای خارجی گردشگری این هفته در خصوص سفر پاتایا برای سفر هوایی 8 روزه پاتایا و اقامت در هتل آماری پاتایا قیمت اتاق دو تخته 47500000 تومان و قیمت یک اتاق تکی. 70900 تومان است. 000 تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل رویال کلیف بیچ قیمت اتاق دو تخته را 45 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت اتاق یک تخته را برای مدت اقامت 67 میلیون و 600 هزار تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت های درج شده مربوط به سایت های فروش اینترنتی بوده و به دلیل نوسانات قیمت و سایر عوامل ممکن است با نرخ های فعلی متفاوت باشد.

قیمت تور پاتایا تایلند (9 روز/ شهریور ۱۴۰۲)
هتل کلاس هتل نوع اتاق قیمت (هر نفر/نفر)
آماری پاتایا ۵ دو تخت ۴۷,۵۰۰,۰۰۰
آماری پاتایا ۵ 1 تخته ۷۰,۹۰۰,۰۰۰
سراب بزرگ سنتارا ۴ دو تخت ۴۶,۷۰۰,۰۰۰
سراب بزرگ سنتارا ۴ 1 تخته ۶۹,۲۰۰,۰۰۰
ساحل صخره سلطنتی ۴ دو تخت ۴۵,۸۰۰,۰۰۰
ساحل صخره سلطنتی ۴ 1 تخته ۶۷,۶۰۰,۰۰۰


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا