اخبار روز سینما

سریال هفت از تماشاخانه پخش می شود/ تنها 6 دقیقه از 20 قسمت دچار ممیزی شد

کیارش اسدی زاده از دریافت مجوز انتشار سریال جدیدش به نام «هفت» خبر داد و گفت: با وجود موضوع حساس سریال، از ۲۰ قسمت این کار درمجموع شاید ۶ دقیقه هم دچار ممیزی نشده است.

به گزارش پی ام آپ، تولید سریال «هفت» در سال 1399 آغاز شد خرداد ماه 1400 تمام شد و حدودا دو سال است که مخاطبان منتظر انتشار این مجموعه هستند و پس از طی مراحل بسیار، توافق بر پخش هفت از تماشاخونه شد. کیارش اسدی زاده گفت: برخلاف انتظارش، این سریال با کمترین ممیزی کلید می خورد.

اسدی زاده پیش از «هفت» سریال «کرگدن» را برای شبکه داخلی سیما تولید کرد و «هفت» دومین سریال او در این فضا است. این کارگردان این روزها مشغول ساخت سومین سریال خود به نام «نوت بوک» با بازی رضا عطاران و حسن معجونی است.

«هفت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده درباره گروهی به نام «هفت» است که برای انتقام خون دوست خود از مافیای مواد مخدر دست به هر کار غیر قانونی می زنند. کارگردان سریال توضیح داده است که معتقد است موضوع این سریال بسیار حساس است و به راحتی نمی تواند مجوز انتشار آن را بگیرد.

رضاکیانیان، نیکی کریمی، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، علی مصفا، امیر جعفری، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، هانیه توسلی، پانته آ بهرام و … از بازیگران این سریال هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا