اخبار روز سینما

سریال Succession با فصل چهارم به پایان می رسد !

پس از تمدید سریال Succession برای فصل 4، توسط شبکه‌ی HBO، سازندگان این سریال از پایان سریال Succession با فصل چهارم خبر داد.

سریال SUCCESSION یا همان ، مجموعه تلویزیونی کمدی درام آمریکایی اثر جسی آرمسترانگ و محصول شبکه HBO است که سازندگان سریال ، ، از پایان سریال Succession در فصل 4 خبر داد.

پایان سریال Succession با فصل چهارم

در ادامه می توانید تصویری از سریال Succession را ببینید:

پایان سریال Succession در فصل 4

سازندگان سریال پربیننده وراثت (SUCCESSION) شاید این سریال پُر بیننده را با چهارم در شبکه‌های HBO، برای پایان پایان ببینند. جسی آرمسترانگ کارگردان این سریال، در مصاحبه‌ای با نیویورکر، پایان سریال تحلیل کرده است.

قسمت سریال SUCCESSION، در تاریخ ژوئن ۲۰۱۸ از این شبکه شروع شد و با روند صعودی تماشاچیان این شبکه را بیشتر کند و برای فصل‌های آینده آینده نیز برنامه ریزی شود.

پایان سریال Succession با فصل چهارم
پایان سریال وراثت در فصل چهارم

سریال Succession با فصل چهارم به پایان می رسد !

این مجموعه دارای داستانی با موضوع خانواده است؛ خانواده‌ای از پاشیده‌ای که مالک یک امپراتوری رسانه‌ای هستند با توجه به وضعیت نامشخص پدرسالار خانواده‌شان، لوگان روی سر کنترل شرکت در کشمکش قرار می‌گیرند.

این مجموعه، در سال ۲۰۱۹ برنده‌ی جواز بهترین بین‌المللی بفتا، بهترین سریال درام در هفتاد و یکمین امی ساعات پربیننده و جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی تلویزیونی درام درام.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا