اخبار روز سینما

سری تعویض گیلدخت + زمان انتقال مشخص شد

به نقل از شمانیوز


با پایان یافتن سریال «گیلدخت»، مجموعه دیگری از روزهای جمعه از شبکه آی فیلم پخش می شود. آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «گیل دخت» از جمعه 21 خرداد 1402 پخش شد و از این هفته مجموعه «برف خاموش در حال باریدن است» جمعه ها نیز از شبکه آی فیلم پخش می شود.

برف بی‌صدا می‌بارد یک مجموعه تلویزیونی درام اجتماعی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی بر اساس جدیدترین اثر مسعود بهبهانی‌نیا و داستان تلاش یک دشمن قدیمی برای شکستن اتحاد یک خانواده اصیل ایرانی در سه مجموعه است. دهه های مختلف دهه 60. روایتگر دهه 70 و 90 است.

سریال «برف خاموش دارد می‌بارد» با حال و هوای دهه 1360 آغاز می‌شود و با آماده شدن «نسرین» و خواهرش برای مراسم عروسی، حملات هوایی دشمن بعثی افزایش می‌یابد. از سوی دیگر عده ای قصد دارند با توطئه های خود از این موقعیت استفاده کنند و این خانواده را از بین ببرند.

«برف بی صدا در حال باریدن است» هر شب (به جز پنجشنبه) ساعت 22 از شبکه آی فیلم پخش می شود و ساعت 6 صبح و 14 روز بعد پخش می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا