اخبار ورزشی

طعنه حریف آپوئل قبرس به ساپینتو و سوژه شدن این مربی پرتغالی!

قرعه کشی مرحله دوم پلی آف لیگ کنفرانس برگزار شد و طی آن تیم فوتبال قبرس آپوئل نیکوزیا که ریکاردو ساپینتو را روی نیمکت خود دارد به مصاف وویودینا صربستان خواهد رفت.

بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی، تیم صربستانی با یک توئیت آغاز کرد کری خوانی را با ساپینتو. در نیمه دوم فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳، ساپینتو به عنوان سرمربی تیم صربستانی، در یازده بازی پایانی حضور داشت و هدایت تیم ستاره سرخ بلگراد را بر عهده داشت. در هفته پایانی لیگ، تیم ساپینتو با تیم وویودینا رقابت کرد.

در ابتدای هشت هفته اول، ساپینتو به شکل رویایی پیش‌رفت و در هشت بازی پیاپی پیروز شد. اما در سه هفته پایانی فصل، ستاره سرخ سه بازی را باخت که اولین باخت، در دیدار برابر پارتیزان، حریف مستقیم برای کسب عنوان قهرمانی بود که توسط مربی پرتغالی ساپینتو تحمل شد.

قبل از برگزاری بازی، تیم پارتیزان با ۶۴ امتیاز در صدر جدول قرار داشت و تیم ساپینتو نیز با ۶۲ امتیاز به رده دوم رسیده بود. پیروزی در این بازی می‌توانست به تیم ساپینتو کمک کند تا به رده اول جدول صعود کند. اما شکست در این بازی و دو باخت در هفته پایانی باعث شد تا پارتیزان با ۷۳ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و ستاره سرخ با همان ۶۲ امتیاز، رتبه دوم را کسب کند.

آخرین باخت تیم ساپینتو و ستاره سرخ در هفته پایانی لیگ برابر تیم وویودینا بود که تیم ساپینتو با ۳ گل مغلوب شد. حالا با انتشار توئیتی و هایلایت آن بازی و استفاده از یک ایموجی خنده، اکانت توئیتری وویودینا به تیم ساپینتو پیام داد و از او خواست که از مربی خود بپرسد که آیا این بازی را به خاطر دارد یا نه.

آپوئل در 2 بازی رفت و برگشت در روزهای 5 و 12 مرداد باید به مصاف وویودینا از صربستان برود. شاگردان ساپینتو در صورت پیروزی به دور سوم پلی آف لیگ کنفرانس راه خواهند یافت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا