اخبار روز

سرمربی جدید فولاد از اسپانیا می آید!/در دست گرفتن کشتی طوفان زده اهواز!

از اهواز خبر می رسد که خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی 59 ساله اسپانیا به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده و به همراه دو دستیار اسپانیایی روز چهارشنبه وارد اهواز می شود.

پس از سه شکست متوالی در لیگ برتر، فوتبال خوزستان علیرضا منصوریان را برکنار کرد و در بازی با پرسپولیس احمد ال نعمه و اولی گلادیسون هدایت این تیم را برعهده داشتند که باز هم مغلوب سرخپوشان اهوازی شدند.

به گزارش “پی ام آپ”؛ حالا از اهواز خبر می رسد که خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی 59 ساله اسپانیا به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده و او روز چهارشنبه به همراه دو دستیار اسپانیایی به اهواز می پیوندد. اولی گلادیسون به عنوان مربی بدنساز و نادر غبشاوی به عنوان مربی دروازه بان به کار خود ادامه خواهند داد و هنوز تکلیف مربیان تیم میزبان مشخص نشده است.

ایناسیو بین سال های 2011 تا 2015 در لالیگا برای تیم های لوانته، وایادولید و آلمریا بازی کرد و سپس به لیگ چین پیوست. او همچنین در شانگهای، شنژن و میژو میژیان در چین تجربه دارد.

این مربی اسپانیایی در لیگ کویت راهی چین شد، هدایت العربی را پذیرفت و پس از 6 بازی، 3 باخت و 3 تساوی از کار خود اخراج شد. در سال 2020 او با ساراگوسا در لیگ سگوندای اسپانیا بازی کرد و با آن تیم در رده های پانزدهم و دهم قرار گرفت. حالا او باید به اهواز بیاید و هدایت فولاد بحران زده را برعهده بگیرد تا این تیم از انتهای جدول بالاتر برود.

به نظر می رسد معارفه این مربی روز چهارشنبه در اهواز انجام شود و البته تمرین با تصمیم این سرمربی پیگیری می شود مگر اینکه در آن دو روز اتفاق خاصی بیفتد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا