اخبار روز سینما

سرتیپ علی از بازگشت سامان مقدم به شبکه خانگی پس از یازده سال با سریال «عفی» خبر داد / سریال «تی تی» کارگردان.

علی سرتیپی، مدیرعامل «فیلمانت» در گفت وگویی از ساخت دو سریال به کارگردانی سامان مقدم و آیدا پهننده برای پخش از شبکه خانگی خبر داد.

به گزارش پی ام آپ، علی سرتیپی در گفت و گو با ایرانا اعلام کرد که سامان مقدم قرار است سریال طنز «افعی» را برای این پلتفرم تصویربرداری کند. 11 سال پیش در سال 1390 مقدم اولین سریال خانگی خود را با نام قلب یه 3 کارگردانی کرد. در آن دوره سریال هایی در قالب «دی وی دی وای به صورت فیزیکی ارائه شد و به این ترتیب سریال افعی اولین تجربه سریال سازی این کارگردان در طول فعالیت پلتفرم ها به شمار می رود. مقدم قصد دارد همانند «قلب یخی 3» که یکی از پر ستاره ترین سریال های کشوری بود، سریال جدیدش را با جمعی از ستاره های معروف سینما جلوی دوربین ببرد.

اما سریال دیگری که علی سرتیپی از ساخت آن خبر داده سریالی به کارگردانی آیدا پهننده است. این کارگردان سال گذشته فیلم موفق و پرفروش «تی تی» را اکران کرد و پیش از آن فیلم های «اسرافیل» و «ناهید» را کارگردانی کرد. در این سریال چند بازیگر سرشناسی که پیش از این با پناهنده کار کرده اند به ایفای نقش می پردازند.

از آنجایی که هنوز اسامی بازیگران این دو پروژه در رسانه ها منتشر نشده و سرتیپ نامی از آنها نبرده اسامی بازیگران برای ما باقی مانده است.

مدیرعامل «فیلمانت» همچنین اعلام کرد که علاوه بر این دو سریال، سریال های «یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده و «مرداب» ساخته برزو نیک نژاد نیز در دست تولید هستند.

وی همچنین درباره تعامل با ساترا برای تولید این پروژه ها توضیح داد و گفت: درباره این کارهای جدید کوتاهی کردیم و ساترا به ما کمک کرد و به تعامل رسیدیم. روند فعلی در حال انجام است. برخلاف دو سال گذشته که احساس می کردیم هیچ اتفاقی نمی افتد و کارها پیش نمی رود، اکنون در حال همکاری و تعامل با مدیران هستیم.

سرتیپ در پایان درباره چالش‌های احتمالی صدور مجوز توضیح داد: به‌عنوان تولیدکننده سعی می‌کنم چیزی را ارائه کنم که از خط قرمزها عبور نکند، بنابراین حداقل در یک سال گذشته هیچ مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم. “

پلتفرم فیلم نت در حال حاضر دو سریال «قهوه ترکی» و «فوفو» و همچنین نمایش رئالیتی «پدر رضاعی 2» را پخش می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا