اخبار روز سینما

سر و جسد سحر ولد بیگی پیدا شد


طبق اخبار شما: سحر ولد بیگی با انتشار عکسی از دوچرخه خود اکانت اینستاگرام خود را بروز کرد. سحر ولدبیگی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح بازیگر سرشناس کشور است. سحر ولدبیگی دختر میکاپ و بازیگر مسعود ولدبیگی است. بازی در سریال دختران آغاز شهرت سحر ولدبیگی بود. بعداً سحر ولدبیگی عکسی در اینستاگرام منتشر کرد.

پدر سحر ولد بیگی

مسعود ولدبیگی پدر سحر ولدبیگی بازیگر است. ولدبیگی از سال 1347 به نقاشی چهره و همچنین بازی در تئاتر «جامعه باربد» پرداخت. از سال 1349 با فیلم «عروس بیانکا» ساخته شاپور قریب وارد عرصه بازیگری در سینما شد.

مسعود ولدبیگی برای فیلم «دوئل» (1391) نامزد سیمرغ بلورین بهترین گریم از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر و برای فیلمش نامزد سیمرغ بلورین بهترین گریم از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. «از کرخه تا دنیا» (1371) و سیمرغ بلورین صد عکس برتر نهمین جشنواره فیلم فجر را برای فیلم «پرده آخر» (1369) دریافت کرد.

همسر سحر ولد بیگی

نیما فلاح متولد 1351 در تهران، دارای مدرک لیسانس گرافیک مطبوعاتی است که بازیگری در تلویزیون را با بازی در نقش دستیار درک (هنرا) در سریال طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و پس از چند سال بازگشت. با مهران مدیری در برنامه جنگ 77 بازیگری را شروع کرد و ادامه داد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا