اخبار ورزشی

سر مربی جدید استقلال مشخص شد / آلن هورفات یا جواد نکونام؟

استقلال که فصل گذشته را با مشکلات و معضلات فراوان به پایان رساند، در تلاش برای جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و سرمربی جدیدی برای این تیم است. طبق اخبار منتشر شده تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص شده است. نقل و انتقالات استقلال و انتخاب سرمربی جدید این تیم یکی از مهم ترین اخبار این روزهای لیگ برتر ایران است. با منتفی شدن حضور ریکاردو ساپیتو و جواد نکونام در استقلال بحث بر سر انتخاب سرمربی جدید استقلال بار دیگر بین هواداران و بازیکنان داغ شد و  آنها منتظر انتخاب و معرفی سرمربی جدید این تیم هستند.

استقلال با «آلن هورفات» کروات به توافق رسید. سرمربی فصل جدید استقلال مشخص شد.

مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید استقلال تهران در حال انجام است. هوروات کروات برای یک فصل با استقلال به توافق اولیه رسیده و قرار است هفته آینده رسما با این تیم قرارداد امضا کند.

استقلال با سرمربی کروات به توافق رسید

روزنامه الریاضی عربستان مدعی شد استقلالی ها با سرمربی سابق الباطن عربستان به توافق یک ساله رسیده اند.

استقلالی ها پس از ناکامی با ساپینتو در جام حذفی و لیگ برتر تصمیم گرفتند به همکاری خود با این مربی پرتغالی پایان دهند.

آبی پوشان پایتخت این روزها به دنبال جانشینی مناسب برای ساپینتو هستند.

روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که استقلال با «آلن هورفات» کرواسی به توافق رسیده است. این روزنامه سعودی نوشت: آلن هورفات، سرمربی کروات سابق الباطن اخیراً پیشنهاد یک تیم عربستانی که در لیگ دسته دوم بازی می کند را رد کرد و تاکید کرد که فقط در لیگ دسته اول عربستان مربیگری می کند.

این روزنامه سعودی در ادامه نوشت: هورفات کروات برای یک فصل با استقلال به توافقات اولیه رسیده و قرار است هفته آینده رسما با این تیم قرارداد امضا کند.

این روزنامه سعودی در حالی خبر از توافق استقلال با سرمربی کروات می دهد که گفته می شود آبی پوشان پایتخت در حال مذاکره با جواد نکونام هستند.

استقلال

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا