اخبار روز سینما

احسان علیخانی در جدیدترین عکسش به طرز عجیبی پیر و شکسته شده است!/عکس

عکس جدیدی از احسان علیخانی منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

احسان علیخانی کجاست و این روزها چه می کند؟ عکس تازه منتشر شده در اینستاگرام احسان علیخانی به این سوال پاسخ می دهد. احسان علیخانی در ۱۵ آبان 1361در تهران به دنیا آمد. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و آخرین فرزند خانواده است. مادر احسان علیخانی یک پرستار بازنشسته است. احسان علیخانی اولین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی  به عنوان مجری حضور یافت.

 

احسان علیخانی در جدیدترین عکسش به طرز عجیبی پیر و شکسته شده است!/عکس

تحصیلات احسان علیخانی

احسان علیخانی در سال ۱۳۷۹ با کسب ۷۷۰ امتیاز وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. او از دوران پیش دانشگاهی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشت، اما پس از مشورت به این نتیجه رسید که باید به حوزه هنری به عنوان شغل دوم نگاه کند.

احسان علیخانی در انتخاب بین حقوق و مدیریت مردد بود اما پس از مراجعه به دادگاه و گذر از راهروهای آن تصمیم گرفت مدیریت بازرگانی را انتخاب کند.

ازدواج احسان علیخانی

در فضای مجازی شایعات زیادی درباره همسر احسان علیخانی شنیده می شود اما او نه متاهل است و نه مجرد و انتشار عکس های مختلف با نام همسرش صحیح نیست.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا