اخبار روز

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین منصوب شد!/جزئیات

«جواد تشکری» از سوی رئیس ستاد اربعین حسینی (ع) به عنوان سخنگوی آن ستاد منصوب شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از پی ام آپ، سید مجید میراحمدی شامگاه دوشنبه در یکصد و شانزدهمین جلسه ستاد اربعین اظهار داشت: رئیس جمهور چندین بار تاکید کرد که اخبار اربعین باید توسط یک مرجع اطلاع رسانی شود. این تاکید سال گذشته نیز انجام شده بود.

رئیس ستاد اربعین افزود: تاکنون چندین مصاحبه متناقض از سوی مسئولان مختلف صورت گرفته که بی اعتمادی مردم را برمی انگیزد. ما نمی خواهیم یک متکلم واحد باشیم. اما دوستانی که صحبت می کنند باید در چارچوب پذیرش و در حوزه تخصصی خودشان باشند.

میراحمدی «جواد تشکری» را به عنوان سخنگوی ستاد اربعین معرفی کرد و از وی خواست با همه کمیته ها ارتباط برقرار کند.

وی خاطرنشان کرد: از اول صفر (جمعه 27 مرداد) نمایندگان نهادها در ستاد اربعین مستقر و به صورت 24 ساعته فعال و پاسخگو خواهند بود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: هفته آینده در جلسه ستاد اربعین ده خانواده شهدای امنیت در اغتشاشات سال گذشته حضور خواهند داشت تا در جلسه حاضر خواهند شد تا زائران بدانند حضور ما در مراسم اربعین، مرهون خون شهدایی است که از جان خود گذشتند.

میراحمدی با بیان اینکه دشمن در سال گذشته جنگ مشترکی را علیه نظام انجام داد، تصریح کرد: پیش از این با انتشار تصاویر جعلی اقدام به اغتشاشات کردند، اما تلاش و اهدای خون شهدا تمام نیت شوم دشمنان را باطل کرد.

وی یادآور شد: رهبر انقلاب در جایی فرمودند اجر و پاداش شهدای امنیت بیشتر از اجر شهدای دفاع مقدس است. باید در اربعین امسال یاد و خاطره این شهدا را گرامی بداریم.

رئیس ستاد اربعین تاکید کرد: باید تصاویر شهدای شاخص امنیت تهیه شود تا همه بدانند مراسم اربعین را مدیون چه کسانی هستیم.

میراحمدی تصریح کرد: «در عراق برخی از جریان های مخالف انگلیسی به دنبال مخالفت هستند و ما نباید اجازه دهیم که این اختلاف رخ دهد.» زائر نباید بدون انگیزه و بصیرت برود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا