اخبار روز سینما

سخنان ناراحت کننده حمید لولایی که باعث تعجب همه شد!/جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ: ویدئوی جدید حمید لولایی که در آن این بازیگر اظهارات دردناکی می کند در فضای مجازی منتشر شد. حمید لولایی بازیگر طنز کشورمان است. حمید لولایی را همه با بازی در نقش خشایار در زیر آسمان شهر می شناسند. حمید لولایی در این ویدئو درباره مخالفت پدرش با بازیگری توضیح می دهد. در ادامه مذاکرات حمید لولایی درباره زندگی او را می بینید.

بیوگرافی حمید لولایی

حمید لولایی متولد 1334 در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی بود اما در محله ای درمیدان سپاه  بزرگ شد این هنرمند در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد و 9 خواهر و برادر داشت.

ازدواج حمید لولایی

حمید لولایی در سال ۱۳۶۹ ازدواج کرد و زندگی مشترک را آغاز کرد.

این بازیگر نقش خشایار در سریال زیر آسمان شهر برای اولین بار در یک مهمانی خانوادگی با همسرش آشنا شد و در آنجا عاشق او شد. حمید لولایی دو دختر به نام های مریم و سارا دارد.

ورود حمید لولایی به عرصه بازیگری

حمید لولایی که از کودکی به جای بازی کودکانه برای کودکان خیابان نمایش اجرا می کرد، روی کاغذها نقاشی می کشید و در جعبه ای جمع می کرد و شروع به قصه گویی کرد تا اینکه خواهر کوچکترش را مدیر فروش بلیت کرد و برای تماشای برنامه اش از بچه ها پول می گرفت اما بعد از مدتی پول بچه ها را پس می داد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا