اخبار روز سینما

ماجرا و جزئیات تغییر نام سحر قریشی!

سحر قریشی یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینمای ایران است که ابتدا با سریال ستایش شناخته شد و بعد وارد سینما شد. سحر قریشی در دوران بازیگری همیشه در حاشیه بوده است. یکی از حاشیه های معروف سحر قریشی ماجرای رابطه عاشقانه او با مهدی طارمی که به جدایی ختم شد. حواشی دیگر مربوط به رابطه سحر قریشی با امیر تتلو است که آن هم دوام نیاورد. سحر قریشی به تازگی از ایران مهاجرت کرده است.

سحر قریشی مدتی است که نام خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود به “پرواز” تغییر داده است. قبل از اینکه این بازیگر توضیحاتی در مورد کارش بدهد، برخی از صفحات اینستاگرام نوشته بودند که او هم مثل شهره لرستانی تغییر جنسیت می دهد، خبری که حالا موثق نبود و حالا این بازیگر درباره تغییر نامش توضیح داده است.

سحر قریشی در لایو اینستاگرام می گوید: اسمم را تغییر دادم چون مدت زیادی با سحر زندگی کرده بودم و سقوط بدی داشتم…. بعد از سقوط توانستم پرواز کنم به همین دلیل نامم را به پرواز تغییر دادم.

سحر قریشی: ازدواج مجدد نمی کنم!

سحر قریشی بازیگر 35 ساله سینما و تلویزیون به تازگی در لایو اینستاگرام با هوادارانش صحبت کرده است.

او در بخشی از این گفتگوها از ازدواج و بازگشتش به ایران صحبت کرد.

بازگشت سحر قریشی به ایران؟

سحر قریشی که در سال های اخیر روزهای پر فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته بود، بی سر و صدا به اکران سینماهای ایران بازگشت و فیلمی از او اکران شد. موضوعی که گمانه زنی ها درباره بازگشت این بازیگر به سینمای ایران را پررنگ کرده است.

به گزارش تابناک؛ فیلم سینمایی «نارگیل ۲» به کارگردانی داود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان در حالی اکران شد که تصویر بزرگ پوستر این فیلم کودک سحر قریشی است. اتفاقی که به نظر می رسید نیفتاد و این فیلم به دلیل حواشی این بازیگر رنگ پرده ندید و مستقیم راهی شبکه نمایش خانگی شد. قریشی در سال‌های پایانی حضورش در سینمای ایران نتوانست در فیلم‌های باکیفیت‌تر از این بازی کند و در عین حال خود را درگیر طیف وسیعی از نوارها می‌دانست که برخی آن را هدف‌گیری می‌کردند.

رابطه این بازیگر با مهدی طارمی که شایعه ازدواج برخی از فوتبالیست ها را به دنبال داشت، با انتشار عکس های آتلیه ای این دو، یکی از مشکلاتی بود که پس از پایان این رابطه برای طارمی تمام نشد. طارمی چندی پیش در گفتگویی آشکارا این موضوع را اشتباه خود خواند و از حمله به سحر قریشی پرهیز کرد و سعی کرد از این حواشی فاصله بگیرد اما این تنها حاشیه قریشی نبود.

این بازیگر سینما و تلویزیون، در اسفند 1400 در کنار امیر مقصودلو معروف به امیر تتلو در ترکیه ظاهر شد و با این خواننده نه چندان مشهور وارد رابطه شد و بحث ازدواج آنها نیز مطرح شد. تتلو در این دوره رفتار عجیبی داشت، خالکوبی های سحر قریشی به سبک تتلو که نامشخص است، داوطلبانه بود و فشار تتلو برای پایان دادن به روابطش با همکاران سینمایی اش بخشی از اتفاقات این دوره بود. مانند تتلو که قریشی را متهم به اعتیاد کرد، عذرخواهی قریشی از تتلو و سکوت طولانی قریشی در مورد تتلو در شبکه های اجتماعی که فرد متعادلی نیست، نگرانی ها را در مورد وضعیت قریشی تشدید کرد.

لایو جدید تتلو و سحر قریشی

البته این ازدواج با گمانه زنی ها نیز همراه بود و بحث جنجال هایی برای کسب درآمد نیز مطرح شد. در همین زمینه، آرامه اعتمادی، منتقد سینما، اندکی پس از علنی شدن این رابطه نوشت: «ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو قراردادی دو ساله به ارزش صدها میلیارد با حمایت یک ارز دیجیتال و بازدیدهای یوتیوب است. تهیه کننده ای به نام سینما در این سناریو نقش دارد و سهم خالص بیست میلیاردی او از این ماجرا ناشی می شود. حضور قریشی در دبی در این سناریو است. تتلو در آهنگ جدیدش به رمزنگاری نیز اشاره کرده است»؛ موضوعی که مقصودلو و قریشی هرگز آن را انکار نکردند.

حدود شش ماه پس از علنی شدن این رابطه، آن دو اعلام کردند که از هم جدا شده اند و از این رابطه ابراز پشیمانی کردند. یک اتفاق غیر منتظره به دنبال آن تصاویری منتشر شد که نشان می داد سحر قریشی از ترکیه به دبی رفته و اخیرا نیز تصاویری از منزل خود در امارات منتشر کرده است.

سحر قریشی

اکران فیلم جدید این بازیگر که چندین سال پیش فیلمبرداری شده و خودداری قریشی از موضع گیری در مورد اتفاقات سال های اخیر نشان داد که او قصد تخریب پل های پشت سر خود را ندارد. اما خود او اخیرا احتمال بازگشتش به ایران را رد کرده است.

با این حال تابناک شنیده است که برخی از دوستان قریشی از جمله یکی از تهیه کنندگان سابق سینمای ایران که سابقه همکاری با قریشی را دارد، او را تشویق کرده اند که به ایران بازگردد و دوباره در سینمای ایران فعالیت کند. بنابراین دور از انتظار نیست که این بازیگر به زودی دوباره در تهران دیده شود.

سحر قریشی اماراتی شد

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی در ترکیه زندگی می کرد و اکنون در دبی زندگی می کند، عکسی از خود در لباس عرب منتشر کرد که واکنش های بسیاری را در پی داشت.

سحر قریشی هرگز از برنامه های آینده خود پس از خروج از ایران صحبتی نکرده است. سال گذشته خبر رابطه او با امیر تتلو جنجالی شد و این دو بعدا از هم جدا شدند.

چهره سحر قریشی پس از خروج از ایران بسیار تغییر کرده و یک طرف صورت خود را خالکوبی کرده است.

سحر قریشی

سحر قریشی ممنوع التصویر نیست

تهیه کننده فیلم «بانکداران» تاکید کرد که به دلیل سحر قریشی مشکلی برای این فیلم وجود ندارد و در جایی اعلام نشده که سحر قریشی توقیف شده است.

علی رویین تن – تهیه کننده فیلم «بانکداران» در گفت وگو با خبرنگار رادیو شوی «استودیو هش» در پاسخ به اینکه آیا برای اکران فیلمش به خاطر سحر قریشی مشکل ممیزی داشته است، گفت: سحر قریشی 2 نقش متفاوت دارد. در این فیلم . او سعی کرد یک بازی متفاوت بسازد که در هر صورت مشکلات و سختی هایی دارد.

وی در پاسخ به ممنوع الخروج بودن یا نبودن قریشی گفت: بعید می دانم در جایی اعلام شده باشد که ممنوع الکار شده است.

IMG_20230613_174747_455

رویین تن در خصوص نام سحر قریشی در پوسترهای تبلیغاتی فیلم نیز گفت: وزارت ارشاد نهایت احترام را با ما داشت و مشکلی نداشتیم.

او در پایان بیان کرد: هنوز بیلبوردها آماده نشده که بخواهم بگویم مشکلی داشتیم یا خیر ولی جز برخورد مهربانانه از وزارت ارشاد چیزی ندیدیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا