اخبار روز سینما

سحر قریشی پس از حاشیه‌های فراوان قصد بازگشت به ایران را دارد! / نگاهی به حواشی و جنجال‌های قریشی در ایران!

سحر قریشی یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است. رابطه او با امیر تتلو و صحبت‌های این خواننده در مورد او بسیار حاشیه ساز بوده است. به تازگی صحبت های در مورد بازگشت این بازیگر به ایران مطرح شده است.

پی ام آپ: سحر قریشی یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینمای ایران است که ابتدا با سریال ستایش مطرح شد و بعد به سینما راه یافت. سحر قریشی در دوران بازیگری همیشه در حاشیه بوده است. یکی از حاشیه های معروف سحر قریشی ماجرای رابطه عاشقانه او با مهدی طارمی که به جدایی ختم شد، است. حواشی دیگر مربوط به رابطه سحر قریشی با امیر تتلو است که آن هم دوام نیاورد. سحر قریشی به تازگی از ایران مهاجرت کرده است.

سحر قریشی که در سال های اخیر روزهای پرفراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته بود، بی سر و صدا به اکران سینماهای ایران بازگشت و فیلمی از او اکران شد. موضوعی که گمانه زنی ها درباره بازگشت این بازیگر به سینمای ایران را پررنگ کرده است.

به گزارش تابناک؛ فیلم سینمایی «نارگیل ۲» به کارگردانی داوود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان در حالی منتشر شد که تصویر بزرگ پوستر این فیلم ژانر کودک سحر قریشی است. اتفاقی که به نظر می رسید نیفتد و این فیلم رنگ پرده اکران را به دلیل حاشیه‌های این بازیگر را نبیند و مستقیم راهی شبکه نمایش خانگی شود. قریشی در چند سال آخر حضورش در سینمای ایران نتوانست در فیلم هایی با کیفیت بالا نیز بازی کند و در عین حال خود را درگیر حواشی وسیعی دید که برخی این حواشی را متوجه او می‌دانستند.

رابطه این بازیگر با مهدی طارمی که واکنش برخی از فوتبالیست ها را به همراه داشت، با انتشار عکس های آتلیه ای این دو، یکی از مشکلاتی بود که پس از پایان این رابطه برای طارمی به وجود آمد. طارمی چندی پیش در گفتگویی آشکارا این موضوع را اشتباه خود خواند و از حمله به سحر قریشی پرهیز کرد و سعی کرد از این حواشی فاصله بگیرد اما این تنها حاشیه قریشی نبود.

این بازیگر سینما و تلویزیون، در اسفند 1400 در کنار امیر مقصودلو معروف به امیر تتلو در ترکیه ظاهر شد و با این خواننده نه چندان مشهور وارد رابطه شد و بحث ازدواج آنها نیز مطرح شد. تتلو در این دوره رفتار عجیبی داشت، خالکوبی های سحر قریشی به شیوه تتلو که مشخص نیست اختیاری بوده باشد و فشار تتلو برای قطع مراوده‌اش با همکارانش در سینما، بخشی از اتفاقاتی بود که در این دوره رخ داد. مانند متهم کردن قریشی به اعتیاد، عذرخواهی قریشی از تتلو و سکوت طولانی قریشی در مورد تتلو در شبکه های اجتماعی به دلیل اینکه فردی متعادل نبود، نگرانی ها را در مورد وضعیت قریشی تشدید کرد.

کارگردان جدید تتلو و سحر قریشی

البته این ازدواج با گمانه زنی ها نیز همراه بود و بحث جدل برای کسب درآمد نیز مطرح شد. در همین زمینه، آرامه اعتمادی، منتقد سینما، اندکی پس از علنی شدن این رابطه نوشت: «ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو قراردادی دو ساله به ارزش صدها میلیارد است که توسط یک ارز دیجیتال و بازدید یوتیوب حمایت می شود. تهیه کننده ای به نام سینما در این سناریو نقش دارد و سهم خالص بیست میلیاردی او از این ماجرا ناشی می شود. حضور قریشی در دبی در همین سناریو نهفته است. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد؛ موضوعی که مقصودلو و قریشی هرگز آن را انکار نکردند.

تقریباً شش ماه پس از علنی شدن این رابطه، آن دو اعلام کردند که از هم جدا شده اند و از این رابطه ابراز پشیمانی کردند. یک اتفاق غیر منتظره پس از این تصاویری منتشر شد که نشان می داد سحر قریشی از ترکیه به دبی رفته است و اخیرا نیز تصاویری از خانه خود در امارات منتشر کرده است.

سحر قریشی

اکران فیلم جدید این بازیگر که چندین سال پیش فیلمبرداری شده و خودداری قریشی از موضع گیری در مورد اتفاقات سال های اخیر نشان داد که او قصد تخریب پل های پشت سر خود را ندارد. اما خود او اخیرا احتمال بازگشتش به ایران را رد کرده است.

با این حال، تابناک شنیده است که برخی از دوستان قریشی از جمله یکی از تهیه کنندگان سابق سینمای ایران که سابقه همکاری با قریشی را دارد، او را تشویق کردند که به ایران بازگردد و دوباره در سینمای ایران فعالیت کند. بنابراین دور از انتظار نیست که این بازیگر به زودی دوباره در تهران دیده شود.

سحر قریشی اماراتی شد

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی در ترکیه زندگی کرده و اکنون در دبی زندگی می کند، عکسی از خود در لباس عرب منتشر کرد که واکنش های بسیاری را در پی داشت.

سحر قریشی هرگز از برنامه های آینده خود پس از خروج از ایران صحبتی نکرده است. سال گذشته خبر رابطه او با امیر تتلو جنجالی شد و بعدها راه این دو از هم جدا شد.

چهره سحر قریشی پس از خروج از ایران بسیار تغییر کرده و یک طرف صورت خود را خالکوبی کرده است.

4665230a-e933-421d-8485-eacee4dae552

سحر قریشی ممنوع الکار نیست

تهیه کننده فیلم «بانک‌زده‌ها» رتاکید کرد که سحر قریشی مشکلی برای حضور در این فیلم ندارد و در جایی اعلام نشده که سحر قریشی  ممنوع الکار شده است.

علی رویین تن – تهیه کننده فیلم بانک‌زده‌ها در گفت و گو با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش در پاسخ به اینکه آیا برای اکران فیلمش به خاطر سحر قریشی مشکل ممیزی داشته است، گفت: سحر قریشی 2 نقش متفاوت دارد. در این فیلم . او سعی کرد یک بازی متفاوت بسازد که در هر صورت مشکلات و سختی هایی دارد.

وی در پاسخ به ممنوعیت یا عدم ممنوعیت قریشی گفت: بعید می دانم در جایی اعلام شده باشد که ممنوع الکار شده است.

IMG_20230613_174747_455

رویین تن در خصوص نام سحر قریشی در بیلبوردهای فیلم نیز گفت: وزارت ارشاد نهایت احترام را با ما داشت و مشکلی نداشتیم.

وی در پایان گفت: پوسترها هنوز آماده نشده است که می خواهم بگویم مشکلی داشتیم یا نه اما جز برخورد مهربانانه وزارت ارشاد چیزی ندیدیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا