اخبار روز سینما

بوسه فرستادن سحر دولتشاهی برای همایون شجریان دردسر شد!/ویدئو

پی ام آپ: سحر دولتشاهی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است که در رشته ادبیات نمایشی و ترجمه از زبان فرانسه تحصیل کرده است. سحر دولتشاهی بازیگری را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و سابقه کسب سیمرغ را در کارنامه کاری خود دارد. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری برنامه خندوانه است. خبری مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون در فضای مجازی منتشر شده است که نه این بازیگر و نه همایون رسما آن را تایید نکرده اند اما گویا چند سالی است که ازدواج کرده اند. آخرین اخبار در مورد سحر دولتشاهی ادامه مطلب را از پی ام آپ بخوانید.

همایون شجریان و سحر دولتشاهی هرگز به طور رسمی ازدواج خود را اعلام نکرده اند، اما در محافل عمومی و خصوصی در کنار هم دیده می شوند و شواهد نشان می دهد که رابطه عاشقانه ای بین آنها شکل گرفته است.

چندی پیش این دو هنرمند پس از سفری خارج از کشور با هم به ایران بازگشتند و پاسپورت آنها ضبط شد. البته مدتی بعد پاسپورت همایون و سحر را به آنها دادند.

این خواننده در یکی از آخرین کنسرت های همایون شجریان با حضور صدها نفر از هوادارانش دسته گلی را به سحر دولتشاهی تحویل داد.

سحر دولتشاهی نیز با ارسال بوسه برای همایون، به این حرکت عاشقانه واکنش نشان داد.

ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

مارال بنی آدم بازیگر صحنه و سینما عکسی از خود در کنار همسرش علی سرابی و همچنین همایون شجریان و سحر دولتشاهی منتشر کرد. بنی آدم با انتشار این تصویر تولد همایون شجریان را تبریک گفت.

این اولین بار است که همایون شجریان و سحر دولتشاهی در یک جلسه دوستانه با هم دیده می شوند. شایعه ازدواج آنها چندین سال پیش شنیده می شد و حالا به نظر می رسد که به حقیقت پیوسته است.

بوسه فرستادن سحر دولتشاهی برای همایون شجریان دردسر شد!/ویدئوبوسه فرستادن سحر دولتشاهی برای همایون شجریان دردسر شد!/ویدئو

سحر دولتشاهی به تازگی عکسی از کودکی همایون شجریان منتشر کرده و تولد همایون را تبریک گفته است.

2بوسه فرستادن سحر دولتشاهی برای همایون شجریان دردسر شد!/ویدئو

پیشتر حضور سحر دولتشاهی بازیگر سرشناس سینما در کنار همایون شجریان در مراسم اقامه نماز بر پیکر استاد شجریان که 18 مهر سال 1399 برگزار شد به سوژه کاربران فضای مجازی و رسانه ها بدل شت. همان زمان گفته شد همایون شجریان، مژگان شجریان و سحر دولتشاهی در یک خودرو در حال سفر به مشهد برای تدفین استاد شجریان هستند.

انتشار بیانیه مشترک خانواده شجریان در اینستاگرام سحر دولتشاهی اتفاق دیگری بود که باعث شد کاربران فضای مجازی گمانه زنی کنند که خانم دولتشاهی عضوی از خانواده فرهنگی شجریان شده است.

3بوسه فرستادن سحر دولتشاهی برای همایون شجریان دردسر شد!/ویدئو

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا