اخبار روز

سجاد گنج زاده قهرمان کاراته شد

در ادامه نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در مرحله نهایی این رقابت ها با نماینده قرقیزستان دیدار کرد و با شکست این کاراته کا وی با نتیجه 4 بر 2 به مدال طلای این وزن دست یافت

سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان با غلبه بر نماینده قرقیزستان در فینال بازی های آسیایی به مدال طلای این رقابت ها دست یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در ادامه نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در مرحله نهایی این رقابت ها با نماینده قرقیزستان دیدار کرد و با شکست این کاراته کا وی با نتیجه 4 بر 2 به مدال طلای این وزن دست یافت

گنج زاده در اولین مبارزه با “وادانا ایکسایسن” نماینده لائوس مبارزه کرد که این مبارزه با نتیجه ۸ بر ۲ به سود سجاد به پایان رسید. وی در دور یک چهارم “محمد آویش” از پاکستان را با نتیجه 9 بر 1 شکست داد. گنج زاده برای صعود به فینال نوزدهمین دوره بازی های آسیایی و تکرار دومین مدال طلای خود در بازی های آسیایی، “کانگ تانگ” از تایلند را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و به فینال نوزدهمین دوره بازی های آسیایی راه یافت.

لازم به ذکر است گنج زاده در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به مدال طلا دست یافت. وی با غلبه بر نماینده عربستان به مدال طلای المپیک 2020 توکیو دست یافت. گنج زاده در مسابقات تیمی و انفرادی جهان چهار مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرده است. گنج زاده در کاراته ورزشی خود 6 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا را در رده های کومیته و انفرادی کسب کرده است. او همچنین مدال طلای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی باکو را از آن خود کرد.

در همین حال، روز دیگر، بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان و مبینا حیدری نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

سید شهرام هروی سرپرست تیم ملی کاراته ایران است. شهاب سلطانی نیز مربی تیم ملی در این مسابقات است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا