اخبار ورزشی

پوچتینو به عنوان سرمربی چلسی، موجب جدایی مونته و احتمال خرید بازیکن های جدید شده است!

به گزارش پی ام آپ، به نظر می رسد در پی انتصاب موریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی، میسون مونته در تابستان امسال از چلسی جدا میشود.

ستاره انگلیسی پیش از این با انتقال به اولدترافورد موافقت کرده است، یعنی انتظار می رود یونایتد به سرعت او را به خدمت بگیرد.

در حالی که دو باشگاه هنوز بر سر مبلغ انتقال به توافق نرسیده‌اند، گفته می‌شود که اریک تنهاچ در تلاش است تا مراحل جذب این بازیکن را تکمیل کند و می‌خواهد هر چه سریع‌تر این موضوع را حل کند.

مونت 17 هفته از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود اما با به ثمر رساندن 3 گل و دادن دو پاس گل در لیگ برتر توانست با وجود نداشتن شرایط بدنی مناسب تا حدودی روی بازی های تیمش تاثیر بگذارد. البته چلسی با وجود گذراندن بدترین فصل تاریخ خود، به رتبه دوازدهم صعود کرد.

انتصاب پوچتینو در تابستان امسال احتمالا به خریدهای جدید منجر خواهد شد، زیرا هم تیمی مونته، متئو کواچیچ نیز به منچسترسیتی پیوند خورده است. آبی ها با مالکیت جدید (تاد بولی) وارد چرخه جدیدی شده اند و سرمربی سابق تاتنهام قرار است قبل از شروع فصل 2023/24 ترکیب خود را بررسی کند.

آنها برای فینال جام حذفی این هفته در ورزشگاه ومبلی آماده می شوند و در آنجا به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا