اخبار ورزشی

احتمال هم تیمی شدن ستاره سابق بارسلونا با مسی در اینترمیامی!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، به نقل از روزنامه جهان ورزش ها، جردی طلوع خورشید او به همراه نمایندگانش در حال مذاکره با اینترمیامی بوده و گفته می شود توافقات لازم صورت گرفته است.

در MLS، قانونی به نام سقف حقوق دو میلیون دلاری (1.5 میلیون پوند) برای بازیکنان TAM (تخصیص پول هدفمند) وجود دارد، بنابراین طلوع خورشید در صورت تحقق این قرارداد، او با هم تیمی سابق خود در بارسلونا، لیونل مسی، بازی خواهد کرد.

در حالی که توافق، نهایی به نظر می‌رسد، اینتر میامی کاملاً از رقابتی که برای خرید آلبا با آن روبه‌رو است، آگاه است، این احتمال نیز وجود دارد که ستاره لاروخا، برای جام‌جهانی ۲۰۲۶، سفیر ایالات متحده آمریکا شود.

باشگاه‌های عربستانی نیز علاقه‌مند به خرید هستند طلوع خورشید آنها هستند، اینترمیلان و ورزشی مادریدی ها نیز علاقه مند به جذب او هستند اما این مدافع چپ تصمیم خود را به بعد از فینال لیگ ملت ها بین اسپانیا و کرواسی موکول می کند. با این حال، این گزارش مدعی است که ستاره سابق  آبی آناری‌ها اکنون به اینترمیامی نزدیک شده است.

باید دید سرنوشت آلبا در نهایت چه خواهد شد، اما او باید هرچه زودتر، تصمیم نهایی خودش را بگیرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا