اخبار روز سینما

زیبایی خیره کننده نازنین بیاتی با این استایل! / رخ نمایی خانم بازیگر پس از مدت‌ها غیبت! + عکس

نازنین بیاتی متولد سال 1368 است و بدون هیچ کلاس بازیگری شروع به فعالیت در سینما نموده است. به تازگی عکسی از استایل متفاوت این بازیگر در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

به نقل از شمانیوز، نازنین بیاتی بازیگر توانای ایرانی است. نازنین بیاتی دارای مدرک تئاتر است. نازنین بیاتی در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده است. نازنین بیاتی مدتی نیز طراح صحنه و لباس و صداپیشه بوده است. نازنین بیاتی در زمینه موسیقی نیز فعالیت داشته است.

زیبایی خیره کننده نازنین بیاتی با این استایل

نازنین بیاتی علاوه بر کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته است. به همین دلیل با بازیگری نا آشنا نبود اما علاقه او به بازیگری از ترم چهارم دانشگاه و با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی که کارگردان است رفت و بدون هیچ کلاسی بازیگر  شد.

نازنین بیاتی بازیگری را از سال 1370 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی آغاز کرد و نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و با رای نویسندگان و منتقدان به عنوان بهترین بازیگر زن سی و یکمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی با بازیگران مطرحی همبازی شد اما راز موفقیتش را دوستی با خانم آهنگرانی و کمک او عنوان کرده است. همچنین اعضای گروه آقای بهمنش خانم عرفی نژاد در ایفای نقش به نازنین بیاتی کمک زیادی کردند و نازنین بیاتی بدون دریافت فیلمنامه در نقش اول خود بازی کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا