اخبار روز سینما

متین ستوده با این استایل شیک ورزشی کولاک کرد!/عکس

در ادامه می توانید جددیترین عکس متین ستوده با استایل ورزشی را مشاهده کنید.

خانم متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون است. متین ستوده تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی ادامه داد. متین ستوده با سریال لیسانسه ها و بازی در نقش ترانه مشهور شد. متین مورد تمجید در سریال ها و فیلم های کمدی و جدی تلویزیونی بازی کرده است.

 

متین ستوده با این استایل شیک ورزشی کولاک کرد!/عکس

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده بازیگر محبوب در ۲۲ اردیبهشت ماهسال 1364 به دنیا آمد.متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرده است و فرزند سوم خانواده است و یک برادر بزرگتر به نام مانی و یک خواهر بزرگتر به نام مریم دارد و پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته دبستان است.

ورود متین ستوده به عرصه بازیگری

متین السادات ستوده بازیگر سرشناس کشورمان از جمله بازیگرانی است که از کودکی و به واسطه پدرش پا به عرصه بازیگری گذاشت اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود. اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست. دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است، از ورود او به تلویزیون، رفتنش از این عرصه و بازگشت به بازیگری.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا