اخبار ورزشی

ساپبنتو رفت؛ اما حواشی این سرمربی پرتغالی همچنان ادامه دارد!

جانشین حقوقی استقلال گفت: در رابطه با موضوع مطرح شده از سوی ریکاردو ساپینتو خطری برای مدیریت باشگاه استقلال وجود ندارد، شاید وکیلی به او توصیه بدی کرده است.

احسان حیدری شهباز، وکیل پایه یک دادگستری و معاونت حقوقی باشگاه استقلال، درباره اتفاقاتی که به دلخوری ریکاردو ساپینتو از مدیریت باشگاه استقلال منجر شده و در مورد متنی که در صفحه اینستاگرام سرپرست مدیرعاملی باشگاه منتشر شده بیان نمود: این موضوع به طور کامل بی‌پایه و بی‌اساس است و هیچ تأیید قانونی ندارد.

وی افزود: در متن منتشر شده، هیچ اسمی از فرد خاصی ذکر نشده است و این نکته حائز اهمیت است که مدیریت باشگاه به صورت مستقیم به هیچ فردی اشاره نکرده یا هیچ مسئله‌ای را به کسی نسبت نداده است. بنابراین، بیان این موضوع که شکایتی صورت می‌گیرد تا در ادامه به جنبه‌های حقوقی درگیری مدیریت باشگاه تبدیل شود، به‌طور کامل از بنیان و اساس غلط است.

این معاون باشگاه تاکید کرد: احتمالا توصیه های اشتباهی به سرمربی استقلال در فصل گذشته از سوی افرادی که از مسائل قانونی آگاهی کامل ندارند، شده است. چرا که علاوه بر اینکه در متن منتشر شده نامی از شخصی ذکر نشده است، محدودیت زمانی خاصی ندارد و از آن نظر در موارد قانونی قابل بررسی نیست.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: فصل گذشته یکی از مدیران مطرح یکی از باشگاه های لیگ برتری به موضوعی در رابطه با باشگاه استقلال اشاره کرد که پس از نارضایتی مدیران استقلالی ها، همین مدیر اعلام کرد که منظور شخص خاصی نیست. . . الان هم در متنی که از سوی مدیریت باشگاه منتشر شده، هیچ وقت به شخص خاصی اشاره نشده است و این موضوع از نظر قانونی قابل پیگیری نیست.

وکیل عضو باشگاه استقلال اضافه کرد: اینکه ساپینتو نسبت به موضوع مطرح شده ابراز نارضایتی کرد و اعلام کرد خانواده اش از اتفاقات اخیر ناراحت شده اند، ربطی به باشگاه استقلال ندارد. چرا در بین افرادی که فصل گذشته در باشگاه استقلال کار می کردند، فقط او این موضوع را آن طور که سرمربی می فهمید، برداشت کرد؟

حیدری شهباز اظهار کرد: در صورتی که ساپینتو هم شکایتی در زمینه مالی داشته باشد، باز هم این برای باشگاه استقلال مشکلی ایجاد نخواهد کرد. من آخرین اطلاعاتی که از مدیریت باشگاه دارم، نشان می‌دهد که پرداخت باقیمانده حقوق سرمربی فصل گذشته استقلال در حال بررسی و اقدام است و این مبلغ کماکان به زودی به حساب او واریز خواهد شد. البته، این مسائل به واحد مالی باشگاه تعلق دارد و من در جزئیات دقیق آن آگاهی ندارم.

وی در پایان تاکید کرد: باید به هواداران باشگاه استقلال اعلام کنم که هیچ خطری برای مدیریت باشگاه و تیم استقلال ناشی از اتفاقات اخیر وجود ندارد. این اتفاقات و شایعات توسط افرادی طراحی و منتشر می‌شوند که سعی دارند باعث اشتباهات و عدم تمرکز مدیریتی در فصل یارگیری و نقل و انتقالات شوند. با این حال، بخش حقوقی باشگاه با آگاهی کامل از تمام اتفاقات در حال نظارت است و به زودی در مورد هر یک از این موارد اقدام خواهد کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا