اخبار روز

سامانه یکپارچه فروش خودرو افتتاح شد


به گزارش پی ام آپ، مهدی تقدی درباره طرح جدید فروش شرکت کرمان موتور گفت: این شرکت در مرحله دوم سامانه یکپارچه، برای چندین خریدار خودرو که خودرو دریافت نکرده اند، تسهیلات ثبت نام را فراهم کرده است.

وی افزود: آنچه در اینجا جلب توجه می کند این است که این طرح فروش تنها شامل سه درصد از افرادی است که در مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند که خودرویی دریافت نکرده اند و یکی از محصولات کرمان موتور در لیست انتخابی آنها بوده است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو تاکید کرد: هنوز امکان فروش خودرو خارج از سامانه وجود ندارد و شرکت ها باید در چارچوب سامانه اقدام به فروش خودرو کنند.

به گفته تقسی، با توجه به سایر محصولات سامانه یکپارچه ملی عرضه خودرو، برای تعدادی از خریداران خودرو که در مرحله دوم عرضه خودرو به آنها اختصاص داده نشده است، در شهریور امسال قطعا این سامانه افتتاح می شود و این متقاضیان می توانند از بین خودروهای عرضه شده در آن مرحله خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صف تحویل خودرو قرار گیرند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا