اخبار روز سینما جهان

سام اصغری از تصادف وحشتناک مادرش خبر داد و همه را شوکه کرد!/جزئیات و عکس

سام اصغری، بازیگر ۲۹ ساله و همسر بریتنی اسپیرز، خبر تصادف سخت و بیمارستان رفتن مادرش را در صفحه اینستاگرام خود با دنبال‌کنندگانش به اشتراک گذاشت.

سام اصغری، او جزئیات بیشتری را ارائه نکرد جز اینکه تایید کرد حال مادرش خوب است.

سام اصغری قبلاً در مورد تلاش‌های فاطمه، مادرش، و مایک، پدرش، برای بزرگ‌کردن خود و مهاجرت از ایران به ایالات متحده صحبت کرده بود. در سال ۲۰۱۸، او یک عکس صمیمانه از خود و مادرش که او را در آغوش داشته بارگذاری و نوشت: “او خواهر من نیست، این مادر زیبای من است. آخرین باری که یکدیگر را دیدیم، سال ۲۰۰۶ بود؛ پدر و مادرم برای من زحمت کشیدند تا زندگی بهتری داشته باشم.”

همسر سام، بریتنی، در حال طراحی و برنامه‌ریزی برای پروژه‌های آینده خود است. او که با همکاری آخرین برنامه بازWill.i.am به موفقیت قابل توجهی دست یافت، به نظر می‌رسد آماده انتشار آهنگ جدیدی باشد. بریتنی اعلام کرده است که علاقه‌مند است با زین مالیک، ستاره سابق باند وان دایرکشن، همکاری کند و تصویری از این خواننده بریتانیایی را در اشتراک‌گذاشته است.

به نظر می‌رسد قرار بود که بریتنی اسپیرز در اواخر سال جاری کتاب خاطرات خود را با عنوان “یک زن در من” منتشر کند، اگرچه تاریخ انتشار آن به تعویق می‌افتاد. اما به دلیل شکایت‌های جاستین تیمبرلیک و کالین فارل، انتشار کتاب خاطرات بریتنی اسپیرز به تأخیر افتاد. جاستین تیمبرلیک و کالین فارل به اسپیرز تهدید کرده‌اند که اگر جزئیات نامزدیشان را در کتاب خاطرات آینده‌اش حذف نکند، قصد دارند از او شکایت کنند.

سام اصغری از تصادف وحشتناک مادرش خبر داد و همه را شوکه کرد!/جزئیات و عکس
سام اصغری از تصادف وحشتناک مادرش خبر داد و همه را شوکه کرد!/جزئیات و عکس

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا