اخبار روز

ساعات کاری دفتر و مدرسه مهر آیا ماه شناور است؟


به گزارش پی ام آپ، مهدی گلشنی از موفقیت آمیز بودن طرح شناورسازی ساعات کاری مدارس و ادارات که مهرماه سال گذشته اجرا شد، خبر داد. شاهد کاهش ترافیک در تهران بودیم.

وی با بیان اینکه کاهش 10 تا 15 درصدی در شهر تهران توسط شناور ساعت کاری ادارات و مدارس دستاورد خوبی در مدیریت ترافیک پایتخت بود، گفت: امسال نیز این ستاد استقبال کرد. مهر وی با پیشنهاد شناورسازی ساعات کاری مدارس و ادارات، گفت: البته این پیشنهاد مطرح شده است اما لازم است در نهادهای مسئول کارشناسی شود.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه چندین سال از میزبانی این مکان می گذرد، گفت: مهر در زمینه های مختلف به طور جدی فعال است تا شهرستان برای آغاز سال تحصیلی آماده باشد، تصریح کرد: بازنگری پله برقی ها، بازنگری قطارهای مترو و آماده سازی اتوبوس ها و تاکسی ها در دستور کار قرار گرفته است امیدواریم بتوانیم بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فعالیت های اجرایی را انجام دهیم. از 24 شهریور ماه شروع کنیم و تا 24 مهرماه ادامه دهیم تا شاهد مدیریت بهتر ترافیک در پایتخت باشیم.

گلشنی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده تا مهرماه 400 اتوبوس نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود، گفت: همچنین از ابتدای سال تاکنون 6 قطار نوسازی شده و قرار است چندین قطار دیگر نیز توسط سازمان نوسازی شود. پایان سال . . شهریور و وارد ناوگان شوید.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران همچنین با اعلام اینکه تمامی پله برقی ها تا اول مهرماه تعمیر می شود، گفت: اقدامات موثری در سطح مناطق 22 گانه برای رفع عیوب المان های ترافیکی انجام شده و این اقدامات ادامه دارد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا