اخبار روز

تغییر ساعات کاری اداری این فردا به حالت قبل!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ به نقل از تجارت نیوز، میثم لطیفی رئیس سازمان استخدامی اداری با اشاره به پایان مهلت اجرای مصوبه دولت مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات دولتی گفت: تغییر ساعت کار ادارات. در تابستان به دلیل مدیریت مصرف برق بود که با همکاری همه کارکنان ادارات انجام شد و ملت شریف ایران توانستیم فصل گرما را با پایداری انرژی بهتری پشت سر بگذاریم.

وی افزود: با تصویب این شرایط ساعت کار ادارات از شنبه هفته آینده به حالت قبل باز می گردد و طبق تصویب نامه هیات وزیران در زمستان ساعت 14 خواهد بود. لذا ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی کشور مستقر در شهر تهران از ساعت 7 صبح تا 9 صبح آغاز می شود.

لطیفی خاطرنشان کرد: در خصوص ادارات واحدهای استانی و شهرداری ساعت شروع کار هفت صبح خواهد بود. در واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی ساعت شروع به کار ساعت 6:30 صبح و در واحدهای صنعتی ساعت شروع ساعت 7 صبح خواهد بود.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: در خصوص واحدهای اجرایی کشوری مستقر در تهران، با توجه به شناور بودن ساعت شروع کار از هفت تا نه صبح، طبیعتاً کارکنانی که دارای فرزند دانشجو هستند، مشکلی در این زمینه نخواهند داشت. اما در مورد واحدهای استانی و شهرداری ساعت 7 صبح است که در مصوبه هیأت وزیران تاکید شده است که ساعت کاری زنان به ویژه برای والدینی که فرزند دارند، کودکان زیر 7 سال مهدکودک ها و همچنین آیین نامه سال 89 که مربوط به دورکاری برای زنان بود به قوت خود باقی است و دستگاه های اجرایی باید کمک های لازم را داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر این در مصوبه هیات وزیران بندی داشتیم که بر اساس آن استانداران این اختیار را دارند که دمای هوا و طول روز را تا یک ساعت در استان تغییر دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا