اخبار روز

تصویب شناورسازی ساعات اداری برای رفع مشکل ترافیک توسط دولت! / مدیریت بهتر منابع انرژی با تصویب این طرح!

برای رفع مشکل ترافیک طرح شناورسازی ساعات اداری به تصویب دولت رسید و از 15 خرداد تا 15 شهریور از 6 تا 13 تغییر یافت. البته این طح پس از این تاریخ نیز همچنان ادامه خواهد داشت. 

به گزارش پی ام آپ، ابوالفضل دربانی معاون حمل و نقل و ترافیک استان تهران درباره اقدامات ستاد استقبال از مهر در خصوص تعیین ساعات کاری گفت: شناور شدن ساعت کاری سال هاست که در دولت های مختلف مطرح شده اما هنوز اجرایی نشده است.

دربانی ادامه داد: سال گذشته بر اساس گزارش های کارشناسی، شورای هماهنگی ترافیک استان با شناورسازی ساعات اداری موافقت کرد و در نهایت 3 مصوبه از شورای حاکمیتی برای تهران گرفتیم که شورای هماهنگی وزرا در ابتدا فقط برای مهر ماه به ما اجازه داد. برای بار دوم تا پایان آبان مجوز تمدید شد و در آبان شناور سازی ادارات تا پایان سال تمدید شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مجموع این طرح به تصویب رسید و در نهایت هیات وزیران تصویب شناورسازی ساعات اداری به صورت دائمی را برای سال 1402 از 15 خرداد تا 15 شهریور ساعت کاری برای مدیریت مصرف انرژی از 6 به 13 تغییر کرد، اما پس از این تاریخ هم ساعت کاری شناور حفظ خواهد شد.

از ابتدای سال 1402 تا پایان سال بر اساس مصوبه هیأت وزیران، ساعت کار دستگاه های دولتی از ساعت 7 صبح تا 9 صبح شناور و واحد‌های نظامی امنیتی انتظامی ۶ و نیم، واحد‌های صنعتی ۷ صبح، مقطع متوسطه ۷ و نیم، ابتدایی ۸ صبح، بانک‌ها ۷ و نیم، اصناف و بازاریان ۹ و نیم صبح کارشان را شروع می‌کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا