اخبار روز سینما

لایو جنجالی “سارا و نیکا فرقانی” در رابطه با عمل‌های زیبایی صورتشان!/ عکس + فیلم

طرفداران سریال پایتخت از دوران کودکی تا نوجوانی، بازی دو دختر به نام‌های سارا و نیکا را در این سریال شناخته‌اند.

سارا و نیکا فرقانی اصل، در نقش دو دختر معمولی به نام‌های هما و نقی حضور دارند و چند سالی است که به سوئد مهاجرت کرده‌اند. برخی از حاشیه‌هایی که در اطراف آنها شکل گرفته، باعث شده است که بعضی از طرفداران نسخه جدید سریال پایتخت، حضور آنها را در آن مورد شک قرار دهند.

در یک لایو اینستاگرامی، نیکا فرقانی به سوالات دنبال‌کنندگان پاسخ داد و اعلام کرد که روی صورتش عمل زیبایی انجام نداده است و کک و مک‌ هایی نیز روی صورتش را دوست ندارد.

نیکا گفت که در سوئد زندگی می کند. او، سارا و خانواده‌شان چند سالی است که در این کشور زندگی می‌کنند.

واکنش مهران احمدی و بهرام افشاری به اخراج سارا و نیکا از پایتخت

انتشار خبر حذف 2 بازیگر نوجوان در فصل جدید سریال پایتخت شاید تاییدی بر ساخت این سریال برای نوروز 1400 باشد همچنین اعلام خبر حذف شخصیت های سارا و نیکا ایت با واکنش برخی از بازیگران اصلی این سریال در ساعات گذشته همراه شده است.

به نظر می‌رسد که مراحل پیش تولید فصل جدید از سریال “پایتخت” شروع شده، اما تاکنون هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است. در هر صورت، حذف نقش سارا و نیکا و بازگشت نقش بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه، به عنوان مهمترین تغییراتی که در همین گمانه‌زنی‌ها برای فصل هفتم از سریال “پایتخت” برشمرده می‌شود.

هرچند ویدئوی شامگاه گذشته، دو بازیگر نوجوان این سریال را نشان می‌داد که به نظر می‌رسد حواشی اخیرشان در فضای مجازی علت حذف آن‌ها از سریال تلویزیونی “پایتخت” است. اما برخی از این خبرها از حد گمانه‌زنی فراتر رفته و تایید می‌کنند.

لایو جنجالی "سارا و نیکا فرقانی" در رابطه با عمل‌های زیبایی صورتشان!/ عکس + فیلم

پس از انتشار ویدئویی از خواهران فرقانی که حذف آنها از پایتخت 7 را تایید می کرد، برخی از بازیگران این سریال مهران احمدی و بهرام افشاری به این خبر واکنش نشان دادند و البته برخی از بازیگران خارج از این سریال که عادت دارند الف و هر اتفاقی بیفتد بیانیه ای دادند و به فضای مجازی فرستادند، این بار سکوت نکردند.

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود که پس از چند فصل غیبت به «پایتخت 6» بازگشته است، خواستار بی احترامی و قضاوت بی مورد به این دو دختر شده است. شاید اگر در موقعیت او بودی اشتباهات بزرگتری مرتکب می شدی.»

در بخشی دیگر از اظهارنظر خود، آقای احمدی اینگونه بیان کرده است که “این دو نوجوان هیچ‌وقت ادعای بازیگری نداشتند” و با تأکید بر دین و مرام خود، بیان کرده است که همواره قواعد محبت، قلندری و گذشت را دنبال کرده‌اند و نه انتقام، تنبیه و بی‌معرفتی.

در پایان سخنان خود، آقای احمدی نوشته است: “سازندگان محترم ‘پایتخت’، امیدوارم موفق باشید!” و این جمله به طور تلویحی به بازگشت دوباره بهبود در فصل جدید این سریال اشاره دارد.

همچنین آقای بهرام افشاری با تأکید بر اینکه سارا و نیکا به عنوان فرزندان “پایتخت” هیچگاه ادعایی درباره بازیگری نداشته‌اند، نوشته است: “من همانند خودشان طرفدار ‘پایتخت’ بوده‌ام و با این سریال به بلوغ رسیده‌ام.”

دلیل خروج سارا و نیکا از پایتخت چه بود؟

بازیگر بهتاش از «پایتخت» به عنوان یک خانواده یاد کرد و نوشت: «از همه مسئولان محترمی که دلیل موفقیت و محبوبیت «پایتخت» را می‌دانند تقاضا دارم با خانواده‌داری، همدلی و گذشت، فرصت دیدار را به آنها بدهند. انشالله در این روزها دوباره تلاش کنیم هموطنانمان را شاد کنیم.»

فصل ششم سریال نوروزی «پایتخت» در سال 1398 پخش شد که انتقادهایی را نسبت به داستان و فیلمنامه به همراه داشت. این فصل از «پایتخت» که در نهایت به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند، با قول سازندگان مبنی بر ادامه تولید و پخش سریال پس از پایان یا کاهش شیوع کرونا همراه شد. ویروس.

واکنش نقی وقتی سارا و نیکا به ورزشگاه رفتند

محسن تنابنده، بازیگر نقش نقی در سریال “پایتخت”، به حضور بازیگران نقش‌های سارا و نیکا در استادیوم آزادی به شوخی گفت: “نقی هم راضیه دختراش برن استادیوم”.

“پایتخت” یک مجموعه سریالی با کارگردانی سیروس مقدم و طراحی و بازی محسن تنابنده است. فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد و در ایام نوروز سال ۱۳۹۲، “پایتخت ۲” نیز پخش شد. همچنین، “پایتخت ۳” در سال ۱۳۹۳ و “پایتخت ۴” در ماه رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. همچنین، “پایتخت ۵” نیز در نوروز سال ۱۳۹۷ به نمایش درآمد.

در بازی فوتبال ایران و کامبوج، همچنین زنان هم به عنوان تماشاگران در استادیوم حضور داشتند.

سارا و نیکای از پایتخت.

سارا و نیکا فرقانی ابتدا در سریال پایتخت نقش دوقلوهای نقی را بازی کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا