اخبار روز سینما

ساخت فیلم The Piano Lesson توسط نتفلیکس آغاز شد ! [+جزئیات]

ساخت فیلم The Piano Lesson به تهیه دنزل واشنگتن به تازگی آغاز شده و انتشار این خبر به دیگری از آغاز ساخت این فیلم می‌پردازیم.

درس پیانو فیلمی به تهیه کنندگی دنزل واشنگتن است که به تازگی خبر آغاز ساخت فیلم درس پیانو به انتشار رسید. نتفلیکس به تازگی با اعلام شروع ساختن فیلم The Piano Lesson جزئیات دیگر این فیلم را منتشر کرد.

ساخت فیلم The Piano Lesson

سال 2021 خبر ساخت فیلم اقتباسی نت فلیکس توسط مالکوم اعلام شد. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای که واشنگتن با همکاری ویرجیل ویلیامز نوشته، کارگردانی .

در خبری که به انتشار رسید، جان دیوید قرار گرفت در کنار برنده جایزه اسکار ساموئل ال جکسون در درس پیانو نقش آفرینی کند. این فیلم یک اقتباس سینمایی نتفلیکس از نمایشنامه کلاسیک آگوست ویلسون است. گروه ستارگان همچنین شامل ری فیشر، دانیل ددوایلر، مایکل پاتس و کوری هاوکینز خواهد شد .

به تازگی نتفلیکس ساخت فیلم درس پیانو به تهیه کنندگی دنزل واشنگتن آغاز کاراده .

آغاز ساخت فیلم درس پیانو

آغاز ساخت فیلم درس پیانو

جکسون و پس از پایان اجرای خود در احیای برادوی برادوی در اتل بریمور، که شامل 27 پیش نمایش و 124 اجرای منظم است، به فیلم درس پیانو پیانو می‌آیند. این تولید نه پردرآمدترین اثر ویلسون است که تا به برادوی را به ارمغان می آورد، بلکه پردرآمدترین نمایشنامه در این فصل است.

داستان درس پیانو در سال 1936 در پیتزبورگ و خلال عواقب رکود بزرگ می‌افتد، زندگی خانواده چارلز و میراثی نام پیانوی خانوادگی را دنبال می‌کند که بیشتر به طرح‌های طرح‌های اجداد اجداد برده شده در گذشته. ویلیامز و واشنگتن این فیلم را اقتباس کردند که توسط رومرو، راث و واشنگتن می‌سازد که آخرین مجموعه از صحنه‌های صحنه نمایشنامه‌های نمایشنامه‌های ویلسون توسط تهیه‌کنندگان دنزل دنزل واشنگتن واشنگتن خواهد بود.

درس پیانو به طور مشخص بخشی از 10 نمایشنامه معروف چرخه قرن آمریکایی ویلسون است. واشنگتن پس از با ویولا دیویس در فیلم Fences در سال 2016، کارگردانی کرد در مقابل ویولا دیویس بازی کرد که سال 2010 در برادوی بازسازی شد. خود فیلم اسکار بهترین فیلم ، بازیگر مرد و اقتباسی شد و دیویس تندیس خود را در رده بازیگر نقش مکمل زن گرفت.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا