اخبار روز سینما جهان

ساخت برنامه‌ای کمدی توسط HBO؛ شوخی با ابرقهرمانان! | جزئیات + عکس

اکنون که فیلمنامه‌ها و اجراهای ویژه سینمای دی سی و مارول به نظر ضعیف می‌آیند، شبکه HBO برنامه‌ای برای ساخت کمدی مرتبط با ابرقهرمانان در دستور کار قرار داده است.

HBO اعلام کرده است که یک سریال کمدی با فرنچایز برای تمسخر و انتقاد ابرقهرمانان مارول پخش خواهد کرد. دی سی انجام خواهد داد و این سریال را در دستور کار قرار داده است.

ساخت شوخی ابرقهرمانی از HBO

ساخت یک نمایش کمدی برای ابرقهرمانان در شبکه HBO

شبکه HBO برای تولید یک سریال کمدی نیم‌ساعته به منظور مسخره کردن ابرقهرمان‌های مختلف از دنیای دی سی و مارول تصمیم گرفته است. این مجموعه نمایش می‌دهد که برخی از تماشاگران از پیچیدگی‌های این ابرقهرمانان خسته شده‌اند و این سریال به نوعی از این وضعیت راجع به آن‌ها سرخوردهی را مدیریت می‌کند.

HBO در بیانیه ای در رابطه با ساخت این سریال اعلام کرد:

عوامل پشت صحنه این سریال، تعدادی از مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی شکست خورده در گیشه، تمام تلاش خود را می‌کنند تا در بازار بی رحم این ژانر، از بقیه عقب نمانند. این سریال به پشت صحنه نحوه ساخته شدن آثار ابرقهرمانی می‌پردازد و این سوال را مطرح می‌کند که چگونه این فیلم‌های سینمایی ساخته می‌شوند؟

ساخت برنامه‌ای کمدی توسط HBO؛ شوخی با ابرقهرمانان! | جزئیات + عکس

ساخت یک نمایش کمدی برای ابرقهرمانان در شبکه HBO

ساخت یک شوخی ابرقهرمانی برای HBO

ساخت شوخی ابرقهرمانی از HBO
ایجاد برنامه حیاتی دی سی مارول

بازیگرانی چون جسیکا هاینز، بیلی مگنسن، لیلی ادفوپ، هیمیش پاتل، آیا کش و دارن گولدستین در این مجموعه حضور دارند. همچنین، سم مندز، آرماندو لانوچی و جون براون به عنوان خالقان و کارگردانان این پروژه وظیفه دارند.

در این زمینه، ایمی گرویت، رئیس بخش سریالی این شبکه، اظهار داشته است:

امی گراویت، رئیس بخش سریال این شبکه گفت:

فقط سم مندز می‌تواند با مهارت‌های زیادی که دارد، زیبایی و واقعیت امروز فیلمسازی را به خوبی بکشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا