اخبار روز سینما جهانفیلم و سریال

ساخت دنباله و سریال انیمیشن لاک پشت های نینجا به صورت رسمی تایید شد!/جزئیات

شرکت پارامونت به صورت رسمی اعلام کرده است که در حال ساخت دو پروژه براساس انیمیشن “Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem” هستند. این دو پروژه شامل یک فیلم دنباله و یک سریال تلویزیونی هستند که با همکاری شرکت‌های Nickelodeon و Point Grey Pictures ساخته می‌شوند.

انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem هنوز اکران نشده است، اما طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که پارامونت به موفقیت این انیمیشن ایمان دارد. پارامونت پیکچرز و نیکلودئون از ساخت انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان ۲ پرده برداشتند که دنباله انیمیشن جدید این مجموعه است. همچنین یک سریال انیمیشنی براساس این مجموعه با نام Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles در دست ساخت است.

شرکت تولیدی Point Grey Pictures در حال تولید سریال انیمیشنی “Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles” است و کریس یوست و آلن وان به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر در آن حضور خواهند داشت. این انیمیشن دارای دو فصل است و برای پخش از پارامونت پلاس تهیه می‌شود. رمزی نیتو، رئیس بخش انیمیشن پارامونت و نیکلودئون در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مجموعه سال‌هاست در حال ساخت بوده و شرکت‌ها خوشحالند که به گسترش دنیای محبوب “لاک پشت‌های نینجا” ادامه داده و ماجراهای جدیدی را برای خانواده‌ها و طرفداران این انیمیشن تولید و پخش کنند.

نیکلاس کانتو، مایکا ابی، شامون براون جونیور، بردی نون، جکی چان، ایو ادبیری، سث روگن، جان سینا، هانیبال بورس، رز بیرن، آیس کیوب، پست مالونه، پل راد، مایا رودولف، ناتاسیا دیمیتریو و جانکارلو اسپوزیتو از جمله صداپیشه‌هایی هستند که در انیمیشن “Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem” حضور دارند و وظیفه صداپیشگی را برعهده داشته‌اند. این انیمیشن توسط جف رو به کارگردانی ساخته شده است که بر اساس فیلمنامه‌ای از برندن اوبراین ساخته شده است.

“Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem” در تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا