اخبار روز سینما

ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری برای شبکه مکس تایید شد

ما سعی کردیم در مقاله ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری برای شبکه مکس تایید شد
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

آخریناً اخبار مبنی بر ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری توسط برادران وارنرسرسریال The Big Bang Theory به منظور پخش از شبکه مکس به گوش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

باتوجه ادغام دو شبکه شبکه HBO Max و دیسکاوری پلاس شبکه‌های با نام مکس شکل گرفته و میزان اشتراک ماهیانه آن میزان 16 دلار خواهد بود. درحال‌حاضر طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شنیده‌های حاکی از ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری به گوش می‌رسد. ساخت اسپین‌آف سریال The Big Bang Theory توسط برادران و پخش از شبکه مکس هم‌اکنون رسما و اعلام شده و به‌نظر می‌رسد باید چاک لوری بازگردد، یکی از سازندگان سریال اصلی اصلی برای اصلی اصلی ساخت سریال جدید نظریه بیگ بنگ نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: سریال The Conjuring توسط برادران وارنر ساخته می‌شود

ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری توسط برادران وارنر

پخش سريال بيگ بنگ از سال 2007 از شبكه شبكه شبكه كليد خورد و سريال سيتكام به سرعت به تعداد زيادي رسيد. در مجموع 12 فصل و 279 قسمت از سریال بیگ تئوری تولید و پخش شده تا امروز نیز 122 قسمت سریال Young Sheldon هم به نمایش در آمده است. حالا باتوجه به چشمگیر سریال نظریه بیگ بنگ روی شبکه شبکه HBO Max، ساخت جدید آن نیز برای شبکه مکس امر اعجاب‌آوری اعجاب‌آوری نبوده.

در واقع سریال جدید بیگ بنگ دومین اسپین‌آف این مجموعه سریال کمدی و قبل از ساخت سریال Young Sheldon با محوریت دوران کودکی شلدون کوپر (یکی از شخصیت‌های شخصیت‌های شخصیت‌های اصلی) برای شبکه شبکه به انجام رسید که هم‌اکنون هم‌اکنون ششم سیتکام بود. نیز در حال پخش است و حتی سریال یانگ شلدون برای فصل هفتم هم تمدید شده است. همچنین درحال‌حاضر کلیه فصل‌های سریال The Big Bang Theory به‌همراه 5 فصل اول سریال Young Sheldon برای کارس رد HBO Max.

باتوجه به قرارگیری در مراحل اولیه ساخت اسپین آف بینگ بنگ تئوری فعلاً اطلاعات بیشتر از آن منتشر نشده است. همچنین در مرحله موضوع موضوع اصلی سریال جدید بنگ تئوری بر روی یا یا شخصیت‌ها مشخص است. به هر این سریال دومین همکاری مکس و چاک لوری رفته و سریالی طولانی در همکاری نیک باکای سریال How To Be a Bookie را برای شبکه مکس نیز به تولید سریال تولید می کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید اخبار سینما و تلویزیون را با پی ام آپلود دنبال کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا