اخبار روز سینما

زیبایی بهنوش طباطبایی شگفت انگیز شد / جراحی یا کاهش وزن!/ + عکس

بهنوش طباطبایی در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی حضور داشت. این بازیگر محبوب چهره خود را بسیار تغییر داده است. کاربران فضای مجازی هنگام انتشار عکس او گفتند که زیبایی او دو چندان شده و آیا این بازیگر تحت عمل جراحی قرار گرفته یا لاغر شده است؟ عکس جدید طناز طباطبایی را هم ببینید.

زیبایی بهنوش طباطبایی باورنکردنی بود.

زیبایی بهنوش طباطبایی شگفت انگیز شد / جراحی یا کاهش وزن!/ + عکس

عصر بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی، بیست و هفتم اردیبهشت ماه وی در سال 1360 در منطقه یوسف آباد تهران به دنیا آمد. پدرش سید ناصر طباطبایی به عنوان مهندس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی مشغول به کار بود و مادرش نیز معلم بود. بهنوش فرزند دوم خانواده اش است و تنها یک خواهر بزرگتر به نام تینوش دارد.

خانواده بهنوش طباطبایی

این بازیگر که از کودکی به بازیگری علاقه داشت، تحصیلات خود را برای اخذ مدرک مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند. بهنوش طباطبایی جدای از تلاش در عرصه بازیگری، مدرک خود را در دو رشته مختلف کسب کرده است. وی دارای مدرک لیسانس مهندسی کامپیوتر و همچنین دکترای روانشناسی با گرایش روانشناسی تربیتی است.

همسر بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان پس از چند سال منجر به جدایی آنها شد. رابطه این دو هنرمند به سال 1364 و بازی در فیلم مصعب دوشیزه برمی گردد. این زوج هنرمند زندگی مشترک خود را در اسفند ماه سال 93 آغاز کردند اما این زندگی چند سالی طول نکشید و این زوج در سال 1384 در رسانه ها از جدایی خود خبر دادند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا