اخبار روز سینما

زیباترین یوتیوبره های دختر در ایران و کل دنیا از نگاه سایت ریمینولود

برخی از یوتیوبره های دختر هستند که در یوتیوب طرفداران زیادی دارند که در این ن وشتر به معرفی زیباترین یوتیوبره های دختر در ایران و کل دنیا پرداخت.

در این نوشتار، ما به دنبال خوشگل ترین یوتیوبر دختر بود که نمی‌توانم آن‌ها را نادیده گرفت. مواردی که همه می‌دانیم، افراد زیادی در ویدیوی یوتیوب آپلود می‌کنند و برخی از آن‌ها سابسکرایبر زیادی با میلیون‌ها بازدید می‌کنند، و در سال‌های اخیر، جامع ه یوتیوب افزایش یافته و همچنین در حال افزایش است. افراد با تعداد زیادی از طریق یوتیوب به شهرت می‌رسند و بهترین یوتیوبر دختر دنیا شناخته می‌شود.

خفن ترین دخترهای یوتیوبر دنیا بر اساس گزارش‌ها، تنها 38 درصد از یوتیوبرهای زن در یوتیوب هستند. آن‌ها خیلی سریع در حال ظهور هستند و همچنین ما در حال رسیدن به یوتیوبرهای زن با استعداد هستیم.

زیباترین یوتیوبره های دختر در ایران و کل دنیا

شما می توانید فهرست کنید زیباترین یوتیوبرهای دختر ساخته شده را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

زیباترین یوتیوبره های دختر

یوتیوب به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌ها برای اشتراک‌گذاری ویدیوی ظاهری است و با تعداد زیادی از یوتیوب‌برها که میلیون‌ها بار بازدید مشترک می‌کنند، اکنون در حقوق خود به افراد مشهور تبدیل شده‌اند و حتی در حال حاضر. زیباترین یوتیبر دختر ایرانی را همراه هستیم.

اخبار و مقالات مرتبط با هوش مصنوعی، سینما و ChatGPT را از طریق لینک مربوط به مالعه بفرمایید.

خوشگل ترین یوتیوبر دختر

ماریان کاستاندا

زیباترین یوتیوبره های دختر
زیباترین یوتیوبره های دختر

Mariand Castrejón Castañeda ولد 13 مارس 1993 است. در حال حاضر، او بیش از 24 میلیون سابسکرایبر در یوتیوب دارد. او بیشتر به خاطر نام کانال یوتیوب خود “Yuya (قبلاً به عنوان Lady16Makeup) شناخته می‌شود.

در مارس 2016، او یکی از هفت خالق زن YouTube را به کمپین تبدیل کرد که به توسعه سازمان ملل متحد پیوست، مشخص کرد. علاوه بر این، در جولای 2015، او یک برند عطر به نام #True در اکتبر 2017 یک مجموعه لواز آرایشی راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید:

10 یوتیوبر معروف کالاف دیوتی موبایل

معرفی و تحلیل بهترین یوتیوبرهای ایرانی

پاتریشیا کائلی لوپز

زیباترین یوتیوبره های دختر
خوشگل ترین یوتیوبر دختر

Patricia Caeli Santaolalla López که در 2 فوریه 1990 متولد شد. نام کانال یوتیوب او CaELiKe است. در حال حاضر، بیش از 15 میلیون کانال یوتیوب دارد. اولین حضور او در YOUTUBERS REACT TO HARAMBE بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ها برای فیلم دیدن در سال 2023

آیا با ChatGPT می‌شود ترید (معامله‌گری) کرد؟

جنا موری

زیباترین یوتیوبره های دختر
بهترین یوتیوبر دختر دنیا

Jenna Nicole “Marbles” Mourey شد. حرفه‌ای جنا در یوتیوب در سال 2010 با ویدیوی او “چگونه مردم را فریب دهید تا فکر کن ند خوش تیپ هستی” پخش شد.

کانال یوتیوب او بیش از 19 میلیون سابسکرایبر در یوتیوب دارد. در حال حاضر، جنا دیگر فیلم نمی‌سازد، اما در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در دسترس است.

لیلی سینگ

زیباترین یوتیوبره های دختر
خفن ترین دخترهای یوتیوبر دنیا

لیلی سینگ یا همان IISuperwomanII یکی از یوتیوب‌برهای محبوب کانادایی و مجریان سابق تاک ش و است که در 26 سپتامبر 1988 متولد شد. سینگ در سال 2010 شروع به ساخت ویدیوهای YouTube کرد، اکنون بیش از 14.6 میلیون سابسکرایب ر در یوتیوب دارد.

در سال 2016، طبق فهرست فوربس، او پردرآمدترین یوتیوبرهای جهان را در رتبه سوم قرار داد و 7.5 میلیون دلار درآمد داشت. او یک جایزه Fandom MTV، چهار جایزه Streamy، دو جایزه برگزیده نوجوان و یک جایزه انتخاب شده توسط مردم است.

بیشتر بخوانید:

ارتباط دنیای سینمایی مارول (MCU) با تکنولوژی چیست؟

کارهای جالبی که می توانید با ChatGPT انجام دهید

وندی آیچه

زیباترین یوتیوبره های دختر
زیباترین یوتیوبره های دختر

wendy ayche متولد 9 ژانویه 1986 می‌باشد. او بیش از 13 مشترک یوتیوب دارد. کانال او تا ژانویه 2018، کانال ششمین پرمشترک “نحوه و سبک” در یوتیوب بود. او در حال حاضر بیش از 1.8 بازدید در طول فعالیت های حرفه ای خود در YouTube کسب کرده است.

در سال 2013، هوانگ کانال Wengie را با الهام از نام چینی خود، Wenjie، راهاندازی کرد. ویدیوهای او بر زیبایی، مد و نکات برتری انسان بود. از سال 2016، او یکی از ستاره‌های سریع در حال رشد در یوتیوب بود که در سه سال بیش از 4 میلیون مشترک به دست آورد. در طول سال 2018، او بر روی ویدیوهای DIY، ویدیوهای شوخی ویدیوهای اسلایم تمرکز کر د. او در طول کار خود در یوتیوب بیش از 1.8 میلیارد بازدید به دست آورده شده است.

بهترین یوتیوبرهای دختر ایران

میا بازی می کند

زیباترین یوتیوبره های دختر
زیباترین یوتیبر دختر ایرانی

کیمیا روانگر که با نام مستعار میا پلیز در فعالیت یوتیوب می‌کند، ششم نوامبر سال ۱۹۹۲ و معادل ۱۵ آبان ۱۳۷۱ به روز آمده است. او در کنکور سال 1399 رتبه‌ی 2 را کسب کرد و جزو رشته‌های طراحی صنعتی است و این رشته را دوست نداشتیم، چرا که به کمک این رشته محصولات خود را با نام وکورو در سال 1397 درست کند.

کیمیا از ۶ سال کلاس هنر و موسیقی رفت و کمک‌اش به موسیقی را به برادرش خ شایار که دو سال از او بزرگ‌تر است کسب کرد. میا به کمک خشایار با کوروش آشنا شد و حالا این دو، در کانادا زندگی می‌کنند.

میا overwatch را بررسی می کند. در رشد و شکل گیری کانال میا پلیز خودمانی و پرانرژی بودن، ویدیوهای با کیفیت، شوخ طبعی و طنز و پتانسیل موجود در یوتیوب فارسی نقش بسیار مهمی دارند. میا اولین پخش زنده خود را در یوتیوب همراه با یک خیرخواهانه و جمع آوری پول برا ی کمک به افراد محروم در مناطق مختلف کرد.

مادگال

زیباترین یوتیوبره های دختر
زیباترین یوتیوبره های دختر

مدگل یکی از خوانندگان سبک پاپ و رپ است. او با جدیال، خواننده دیگر معروف در سبک رپ رابطه داشت. این دو زوج، با همدیگر همکاری‌های زیادی دارند. یکی از ویژگی‌هایی که در ارتباط با آتوسا مدگل وجود دارد، این است که علاوه بر آهنگسازی و خوانندگی، مدتی است که کلیپ‌های بسیار زیادی در یوتیو قرار می‌گیرد، به یکی از بهترین یوتیوب‌های ایرانی تبدیل می‌شود و می‌خواهد تا به عنوان یک یوتیوبر نیز باشد. شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و بازیگران ایران از نظر مصنوعی

بهترین فیلم ها با موضوع برنامه نویسی

دختر سمی

زیباترین یوتیوبره های دختر
بهترین یوتیوبرهای دختر ایران

کوثر عزیزی که با نام مستعار تاکسیک گرل، یکی از گیمرها و یوتیوبرهای معروف ایران است که از دخترهای موفق ایرانی می‌شود. این دختر یکم بهمن ماه در سال ۱۳۷۳ به دنیا آمده است.

او در حال حاضر در ترکیه با آریا کیوکسر زندگی می‌کند و خانه مشترکی دارند و بای کدیگر دوست هستند. در حال حاضر در کار گیم است و گزینه دومش میکاپ می‌باشد از کارهای دیگری که او علاقش را زیاد می‌کند، می‌توان به کار پاکسازی اشاره کرد که همیشه به ترکیه مهاجر ت کرده است و در حال حاضر در ترکیه زندگی می‌کند و یکی از کسانی است. که دلش می‌خواهد کانادا و آمریکا را نیز داشته باشد.

او در حاضر بیشتر در توئیچ فعالیت دارد و را در بازی می‌کند. اما سعی می‌کند هفته‌ای یک ویدئو مربوط به بازی در چنل یوتیوبش منتشر کند.

سرنا امینی

زیباترین یوتیوبره های دختر
زیباترین یوتیوبره های دختر

سرنا امینی متولد 28 دی ماه 1372 در مشهد، واینر و چهره اینستاگرامی و یوتیوبر است. او تحصیلکرده رشته عکاسی دیجیتال می‌باشد که با ویدیوهای طنز در فضای مجازی م شهر شد و حالا پیشنهاد بازیگری حرفه‌ای دارد.

سرنا امینی، فرزند سوم خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگ‌تر از خود دارد، خواهرش «سلین امینی» می‌کاپ آرتیست می‌باشد. فعالیت خود را از سال 1398 وقتی 26 ساله بود با ساخت دابسمش از کارهای فردین جهانشیر هنرمند تربت حیدریه شروع کرد که آن زمان تنها 24 نفر فالوور داشت. او در ادامه با خانواده، ساخت کلیپ را شروع کرد تا اینکه چند ماه بعد با فال وورهای میلیونی چهره‌اش شناخته‌تر شد.

صدف بیوتی

زیباترین یوتیوبره های دختر
زیباترین یوتیوبره های دختر

صدف بیوتی با نام اصلی صدف مسائلی، در تاریخ 14 تیر 1368 در تهران متولد شد. حوزه آرایشی و هداشتی در میان مخاطبان ایرانی در یوتیوب می‌شود.

صدف مسائلی بعد از اینکه لیسانس شیمی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت، به آرای شگری برگشت. آرتیست‌های معروف در یوتوب، آرایشگری را یا بگیر. او برای یادگرفتن فن خودآرایی نرفته و همه چیز را از طریق دیدن ویدئوهای آموزش در فضای مجازی یاد گرفته شده است.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زیباترین یوتیوبره های دختر سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی فیلم های روز دنیا مراجعه کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا