اخبار روز سینما

با این سایه ها زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید / تکنیک هایی برای آرایش رویایی چشم ها

زیباترین سایه چشم فقط در چند ثانیه!

این روزها بسیاری از بلاگرهای زیبایی هزاران مدل سایه چشم را در صفحات مجازی به نمایش می گذارند که بسیاری از آنها زیبایی چشم و صورت را در عین سادگی چند برابر می کنند. در این مقاله در مورد زیباترین سایه ها در چند ثانیه صحبت خواهیم کرد.

زیباترین سایه چشم فقط در چند ثانیه!

10 نکته برای اعمال زیباترین لحن در چند ثانیه

  • قبل از سایه زدن به مدل چشم خود توجه کنید تا سایه مناسب برای چشمان خود را انتخاب کنید.
  • کاربرد برس های مختلف سایه چشم را یاد بگیرید.
  • با انواع سایه چشم (پودری، کرمی، مایع، ماژیک و …) آشنا شوید تا سایه مناسب برای چشمان خود را به دست آورید.
  • برای ماندگاری بیشتر سایه چشم، پرایمر را فراموش نکنید.
  • قبل از استفاده از سایه های خطی، ابتدا از مداد چشم سفید استفاده کنید و سپس روی سایه بزنید.

زیباترین سایه چشم فقط در چند ثانیه!

  • حتما سایه های چشم را با برس ترکیب کنید.
  • اگر چشم‌های گودی دارید یا پلک‌های کوتاهی دارید، سعی کنید سایه را با چشم باز بزنید.
  • اگر سایه زیر چشم شما افتاد با گوش تمیز آن را بردارید و با دستمال آن را پخش نکنید.
  • در پایان می توانید سایه چشم را با اسپری فیکس کننده فیکس کنید.

نگران نباش! سایه زدن را می توان به سادگی از طریق تمرین یاد گرفت.

آموزش زیباترین سایه ها در چند ثانیه

سایه چشم دودی

ابتدا با یک برس صاف کمی کانسیلر روی پلک بزنید سپس روی آن را با پودر بیک بپوشانید تا سایه چشم ثابت بماند و محو نشود. در مرحله بعد، از یک پالت سایه های قهوه ای کم رنگ استفاده کنید و از گوشه چشم تا استخوان ابرو سایه بزنید. این سایه از گوشه چشم شما مانند یک 8 کج به نظر می رسد. سپس با قلم مو سایه را محو کنید. این مرحله پایه یا به اصطلاح بِیس سایه  است.

زیباترین سایه چشم فقط در چند ثانیه!

رنگ قهوه ای تیره را از پالت سایه انتخاب کنید. از گوشه چشم تا استخوان ابرو مانند قبل سایه بزنید. سپس سایه چشم مشکی را بردارید و فقط گوشه چشم خود را با سایه مشکی پر کنید. سپس با استفاده از یک برس گرد، آن را به سمت استخوان ابرو بکشید. در نهایت می توانید روی پلک را سایه نزنید یا از سایه مشکی از گوشه چشم روی پلک بکشید.

اما توجه داشته باشید که کل پلک یکنواخت سیاه نباشد. به طوری که گوشه چشم از پلک سیاه تر باشد و با سایه سیاه چشم جمع نشود. سپس با استفاده از یک برس گرد کوچک یک سایه قهوه ای تیره زیر چشم خود بکشید و آن را با سایه مشکی گوشه چشم ترکیب کنید.

زیباترین سایه چشم فقط در چند ثانیه!

به جای سایه چشم مشکی معمولی، می توانید از سایه چشم جادویی یا مداد چشم مشکی روغنی نیز استفاده کنید. اما باید دقت کنید که مداد به صورت خط روی پلک ختم نشود و با یک برس سایه گرد نرم خطوط را پاک کنید.

برای این نوع سایه، استفاده از خط چشم به عهده شماست، زیرا سایه مشکی باعث کشیده شدن گوشه چشم می شود. اما استفاده از ریمل یا مژه مصنوعی را برای چشم های درشت و جذاب فراموش نکنید.

زیباترین سایه چشم فقط در چند ثانیه!

سایه چشم محو یا لایت

برخی از خانم ها آرایش سبک را دوست دارند و از آرایش سنگین فراری هستند. در این صورت سایه چشم لایت یا محو انتخاب خوبی برای زیباتر شدن چشمان شماست. از این مدل سایه ها می توانید روزانه، در جلسات رسمی یا مهمانی های دوستانه استفاده کنید. ابتدا مقدار کمی کانسیلر روی چشمانتان بزنید.

کانسیلر باعث می شود فاصله بین ابرو و چشم بیشتر به نظر برسد. بنابراین خانم هایی که پلک های کوتاهی دارند و یا فاصله ابرو تا چشم کوتاه است می توانند از معجزه کانسیلر بهره مند شوند.

زیباترین سایه چشم فقط در چند ثانیه!

سایه قهوه ای روشن را از پالت سایه انتخاب کنید و مانند دو روش قبلی از گوشه چشم تا استخوان ابرو به شکل عدد 8 کج سایه بزنید. اما این بار رنگ سایه را بیشتر از دو روش قبلی محو کنید. سپس روشن ترین رنگ کرم را از پالت سایه انتخاب کنید و زیر ابرو بزنید.

در مرحله بعد همان رنگ را روی پلک خود بزنید و برس را تا گوشه چشم (به سمت بینی) بکشید. در مرحله آخر با استفاده از برس سایه گرد، سایه ها را با هم ترکیب کرده و آنها را با هم مخلوط کنید.

اگر می خواهید آرایشتان مشخص نباشد، خط مژه ها را با مداد چشم تیز مداد بزنید. اگر آستر پر است، آن را با یک برس ظریف یا گوش پاک کن پاک کنید تا رنگ مداد طبیعی به نظر برسد و مژه های شما پرتر به نظر برسد.

زیباترین سایه چشم فقط در چند ثانیه!

هرگز مشکی را با مداد داخل چشم قرار ندهید. با این کار چشمان شما کوچکتر می شود و زیبایی چشمانتان را از دست می دهید. برای طبیعی‌تر کردن چشم‌هایتان، می‌توانید از مقدار کمی سایه قهوه‌ای زیر چشمتان استفاده کنید تا چشم‌هایتان طبیعی‌تر به نظر برسد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا