اخبار روز سینما

زیباترین ترفندهای آرایش چشم برای خانم ها را از اینجا بخوانید

زیباترین ترفندهای آرایش چشم برای خانم ها را از اینجا بخوانید

3 ترفند برای آرایش چشم; این روش ها پیچیده نیستند!

ترفندهای آرایش چشم های برجسته

اگر به دنبال ترفند های آرایش چشم گوگولی هستید، به صفحه درستی آمده اید. چه از طرفداران چشم های دراماتیک باشید و چه می خواهید یک ظاهر ساده برای یک روز معمولی داشته باشید. استفاده از خط چشم، ریمل و دبگر لوازم آرایشی چشم به طور طبیعی می تواند چشم های برجسته شما را تقویت کند. در این مقاله چند ترفند ساده و سریع را به شما می گوییم که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن سه ظاهر متفاوت بسازید. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که چشم های درشت و برآمده ای دارید و به دنبال راهی هستید که چشمان خود را طبیعی تر نشان دهید، می توانید از روش های آرایشی ساده استفاده کنید و چشمان خود را در سریع ترین زمان ممکن زیبا کنید. برای این کار فقط به سه ترفند آرایشی نیاز دارید که در زیر به برخی از آنها پرداخته شده است.

1. آرایش رسمی

گونه های کمی کانتور زده و چشمان مشخص کیم کارداشیان با پوستی بی عیب و نقص و یک برق لب صورتی؛ همه آنها با هم کار می کنند تا یک ظاهر اداری واقعا عالی ایجاد کنند. اگر مانند کیم کارداشیان چشمانی درشت و عمیق دارید، از هایلایتر چشم های رنگی برای مبارزه با سیاهی دور چشم استفاده کنید. پس از اتمام کار، از یک خط چشم مشکی ضدآب مشکی استفاده کنید – ما یک خط چشم مشکی مایع را نیز توصیه می کنیم – و مژه های بالا و پایین را با رنگ مشکی بپوشانید. مطمئن شوید که زیاده روی نکنید. در عوض، می توانید از یک گوشه چشم به گوشه دیگر خط بکشید تا جلوه ای زیبا و فراگیر داشته باشید. سپس مژه های خود را با یک ریمل، فوق العاده زیبا کنید.

برای صورت خود، روی کانتور شرط بندی کنید! کافی است کمی کانسیلر به گودی گونه ها و پیشانی خود بزنید تا با هم ترکیب شوند. گونه های خود را با یک رژگونه صورتی ملایم خط بکشید تا رنگ ملایمی داشته باشید.

چشم برجسته

2. آرایش روزانه

خانم‌ها، اگر به دنبال آرایش چشم‌های غیررسمی هستید که بدون زرق و برق ظاهری زیبا داشته باشید، باید ظاهر ساده کیتی پری را بازسازی کنید. با پوشاندن چشم ها با کانسیلر شروع کنید و این کار را با کشیدن خط چشم مایع از گوشه های داخلی چشم به سمت بیرون دنبال کنید. در مرحله بعد، سایه چشم هلویی کم رنگ را بردارید و مژه های پایینی و گوشه های داخلی را با مداد مشکی برجسته کنید. در اینجا می توانید از یک پالت سایه زیبا استفاده کنید.

حالا سایه ضخیم مشکی را در امتداد چین چشم خود بزنید. مطمئن شوید که زیاده روی نکنید. می توانید رنگ قهوه ای یا هر سایه تیره دیگری را انتخاب کنید. این نه تنها با چشم های گرد شما مطابقت دارد، بلکه به چشمان شما نیز زیبایی می بخشد. آن را با رنگ وسط چشم ترکیب کنید تا به چشم های بیرون زده شما شکل بیشتری ببخشد. در نهایت ریمل حجم دهنده مشکی را برای مژه های زیبای خود بزنید و همه چیز آماده است! برای صورت خود، اگر نیازی به پوشش زیاد ندارید، از کرم پودر چشم پوشی کنید و به جای آن از کانسیلر و پودر استفاده کنید.

3. آرایش برای شب

نیکول ریچی هرگز از اظهار نظر روی فرش قرمز کوتاهی نمی کند. در The Art Of Elysium Gala، این طراح مد گروه افسانه ای خود را با یک جفت کفش Christian Louboutin، جواهرات خود و یک کلاه قدیمی تکمیل کرد. اگرچه ظاهر نسبتاً شیک و قدیمی بود، نیکول ریچی با آرایش خود به این درام بیشتر جلا داد و تماشاگران تقریبا شگفت زده شده بودند. این بازیگر با استفاده از رنگ های غنی و گرم، سایه های خاکستری درخشان را روی پلک های خود و خط چین داخلی و پایه سایه چشم مشکی در قسمت بیرونی اعمال کرد. پس از انجام این کار، خط چشم مایع را بردارید و یک خط چشم زیبا روی چشمان خود بکشید. آرایش چشم خود را با تقویت مژه های خود با دو لایه ریمل کامل کنید. با صاف کردن فرمول پودر مایع سبک وزن با برس زیرسازی، ظاهری طبیعی و در عین حال مشخص ایجاد کنید.

آرایش شب

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که چشمانی زیباتر و آرایش بهتر داشته باشید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا