اخبار روز سینما جهان

زوج هالیوودی معروف از هم جدا شدند! /جزئیات این خبر شوکه کننده

سوفیا ورگارا و همسرش جو مانگانیلو، دو بازیگر معروف هالیوود، پس از هفت سال زندگی مشترک قصد دارند طلاق بگیرند.

در بیانیه‌ای مشترک، آنها اعلام کردند که این تصمیم را گرفته‌اند و خواهش می‌کنند به حریم خصوصی آنها احترام بگذارید. سوفیا ورگارا در حال حاضر تولد ۵۱ سالگی خودا در ایتالیا جشن می‌گیرد، اما بدون همسرش و حلقه ازدواجش. منابع نزدیک به آنها اظهار کرده‌اند که آنها مدتی است که از هم جدا شده‌اند و فاصله‌ای بینشان وجود دارد. آخرین باری که آنها با هم دیده شدند، در ماه گذشته در نیوجرسی بود. سوفیا ورگارا در حال حاضر با دوستان خود در کاپری هستند و زندگی خوبی را تجربه میکنند. اما غیبت جو مانگانیلو توجه طرفداران را به خود جلب کرده است.

جدایی زوج هالیوودی مشخص بود!

در تبریک تولد سوفیا، جو مانگانیلو در اینستاگرام خود ادای احترامی به همسرش کرده است. این تبریک تولد برای طرفداران مورد توجه قرار گرفته است و بسیار متفاوت از سال‌های گذشته به نظر می‌رسد. منابع دیگری نیز اظهار کرده‌انده جو مانگانیلو بهانه فیلمبرداری در ساحل شرقی آمریکا را برای غیبتش استفاده کرده است. این زوج در سال ۲۰۱۵ ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام مانولو هستند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا