اخبار روز

زنگ خطر برای کارلوس کی روش به صدا درآمده است

تیم ملی قطر در دو دیدار اخیر فیفا نتایج قابل قبولی کسب نکرده است. شاگردان کی روش مقابل کنیا 2-1 شکست خوردند و با روسیه هم به تساوی یک بر یک دست یافتند. این تیم در مسابقات چهارنفره اردن در ضربات پنالتی عراق را شکست داد و در فینال با چهار گل مغلوب ایران شد.

الرایه قطر گزارشی از عملکرد این تیم منتشر کرد و نوشت: تیم ملی قطر در مسابقات به سطح لازم نرسیده است و این اگرچه بهانه ای وجود دارد که کادر فنی جدید در حال حاضر در مرحله تست قرار دارد. برای تشکیل یک تیم قوی.” اما این تیم هنوز چیزی ارائه نکرده است. بازیکنان پتانسیل لازم برای کسب نتایج مطلوب را در تورنمنت های مهم پیش رو نشان نداده اند.

این مشکلی است که کارلوس کی روش نیز پس از بازی با عراق آن را تایید کرد و گفت: «فاصله زیادی بین سطح تیم ملی قطر و سطح فوتبال جهان وجود دارد.» این تیم هنوز به کار زیادی نیاز دارد و در واقع نیازمند خوب هنوز کار زیادی برای انجام دادن در فاز بعدی وجود دارد.

تیم ملی قطر با چالش های بزرگی روبروست. این تیم ماه آینده در دور دوم مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت های آسیا 2027 در 16 نوامبر به مصاف افغانستان می رود و پنج روز بعد به مصاف هند می رود، اما چالش بزرگ مردان کی روش جام آسیا خواهد بود. این تیم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد مسابقات می شود اما سطح آنابیس زنگ خطر را به صدا درآورده است.

257 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا